אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אות קלון: מי יהיה המפרסם הסקסיסטי של השנה? צילום: דיויד מישיגן

אות קלון: מי יהיה המפרסם הסקסיסטי של השנה?

ארגון ויצו יפרסם זו השנה השנייה את דירוג המפרסמים הפוגעניים. בין המועמדים: יופלה, תפוזינה, שילב, פרופורציה, AXE, גולדסטאר ועוד. בשנה שעברה הוענק האות מי עדן עם פרסומת בכיכובה של בר רפאלי

15.02.2010, 12:31 | מיכל תוסייה כהן

לרגל יום האישה 2010 יפרסם ארגון ויצו, זו השנה השנייה ברציפות, את דירוג המפרסמים הסקסיסטיים ויעניק את אות הקלון השנתי למפרסם הפוגעני ביותר. בין המועמדים הסופיים נכללים: יופלה, תפוזינה, שילב, פרופורציה, AXE, גולדסטאר, מטבחי דו-איט, גרי מזגנים ואולימפוס.

חמש הפרסומות הפוגעניות של השנה ייחשפו במסגרת ערב מיוחד בנושא פרסום סקסיסטי שייערך בפסטיבל "אישה" בתיאטרון חולון ב-3 במרץ בהשתתפות הפרסומאי איילון זרמון והדוגמנית מעין קרת.

אות הקלון השנתי הוענק בפעם הראשונה בשנה שעברה, במסגרת קמפיין ליום האישה 2009, אז "זכתה" בו חברת מי עדן בעקבות הפרסומת לבר מים בה הוצגה הדוגמנית בר רפאלי כאשר היא זוחלת על דלפק במטבח ומנסה לפתות גבר עם כוס מים. במהלך 2009 חברת סלקום אף פרסמה התנצלות פומבית לאחר שארגון ויצו גינה פרסום שהחברה הסלולרית שלחה למנויים שלה בו הופיעה תמונה של בר רפאלי בלבוש מינימאלי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות