אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
H&O נכנסת לתחום עיצוב הבית

H&O נכנסת לתחום עיצוב הבית

הרשת משיקה את התחום בפורמט של חנות בתוך חנות, בהשקעה של 5 מיליון שקל. המנכ"ל ניצן הדס: "שואפים לתפוס נתח של לפחות 5% מהשוק"

15.02.2010, 17:12 | מאיה זיסר
רשת H&O, שבבעלות משפחת לבנת, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לקטגוריית עיצוב הבית, תחת המותג Primavera, בקונספט של חנות בתוך חנות. במסגרת הקטגוריה החדשה יוצעו למכירה כלי בית, טקסטיל לבית, מוצרי נוי ומתנות לחג במגוון תחומים. ההשקעה של H&O במהלך מוערכת ב־5 מיליון שקל.

פריטי הקולקציות ישווקו בבלעדיות ברשת H&O, ולטענת החברה, התמחור שלהם יהיה במיצוב של Value for Money.

בשלב הראשון ייפתחו מתחמים לעיצוב הבית ב־25 מתוך 34 סניפי הרשת; בכל סניף יוקצו בממוצע כ־80 מ"ר לטובת התחום החדש. בספטמבר האחרון כבר יצאה הרשת במהלך הרחבת המותג, כשהקימה מחלקות מיוחדות לאופנת ילדים ותינוקות תחת השם H&O Baby.

מנכ"ל H&O, ניצן הדס, מסביר שמהלך השקת מותג עיצוב הבית מטרתו בין היתר לייצר יתרון מול H&M, שתיכנס לישראל בחודש הבא. עם זאת, הדס מבהיר: "אנחנו לא מתחרים על אותו קהל. הם פונים לצעירים ואנחנו פונים לקהל מבוגר יותר ולכל המשפחה". הדס מעריך ששוק הטקסטיל וכלי הבית מגלגל יותר ממיליארד שקל בשנה; השחקנים הגדולים הם המשביר וגולף אנד קו. לדבריו, H&O מקווה לתפוס נתח של לפחות 5% מהשוק.

תגיות