אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בורגר קינג תתחיל לשווק מותג של סטארבאקס בסניפיה צילום: בלומברג

בורגר קינג תתחיל לשווק מותג של סטארבאקס בסניפיה

רשת המזון המהיר תמכור את המותג סיאטל בסט במקום קפה ג'ו. הרווחיות של קפה ממותג גבוהה ותפצה על הירידה בפדיון בארוחות הבוקר

16.02.2010, 22:21 | סוכנויות הידיעות

רשת המזון המהיר בורגר קינג תתחיל למכור את מותג הקפה סיאטלז בסט של רשת בתי הקפה הגדולה בארה"ב, סטארבאקס, לפי דיווח של AP מהיום. רשת הבורגרים תתחיל לשווק את הקפה בקיץ בתגובה לשיתוף הפעולה של מקדונלדס עם מקקפה.

סטארבאקס מחפשת מזה זמן דרכים להרחיב את תפוצת המותג סיאטלז בסט. במסגרת המהלך, מעל 7,000 מסעדות בורגר קינג ימכרו את הקפה יחד עם משקאות קרים ומיני ברד בטעמים רגילים, וניל ומוקה. מחירי הקפה ינועו בין 1 דולר ל-2.79 דולר והמשקאות יוגשו לכל אורך היום. תנאי ההסכם לא נמסרו והעסקה משקפת את מאמצי סטארבאקס להרחיב את שיווק המותג שרכשה ב-2003.

בסתיו האחרון, רשת בתי הקפה חתמה על עסקה למכירת קפה קלוי ברשת סאבוואי ב-9,000 סניפים והכפילה בכך את מכירות המותג. האבטלה הגבוהה גרמה לירידה בפדיון ארוחות הבוקר של רשתות המזון המהיר. ב-2009 סך הביקורים ברשתות המזון המהיר ירדו ב-3% וב-2% בבקרים.

מכירת קפה ממותג שהרווחיות עליו גבוהה יותר מהווה מהלך שבדרך כלל מקזז השפעות שכאלה. לפני חמש שנים בורגר קינג השיקה את קפה ג'ו שייצא מסניפיה עם כניסת המותג החדש.

תגיות