אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופר־פארם וחוגלה משקיעות במוצרי היגיינה לגיל השלישי יריב כץ

סופר־פארם וחוגלה משקיעות במוצרי היגיינה לגיל השלישי

במסגרת הקטגוריה החדשה הרשת תקצה 25% משטח המדף הזה לטובת חיתולי Life

17.02.2010, 10:20 | מאיה זיסר

המותג הפרטי Life מבית סופר־פארם ממשיך להתרחב לקטגוריות חדשות: ל"כלכליסט" נודע כי ביום ראשון תשיק סופר־פארם קטגוריה חדשה של המותג בתחום החיתולים למבוגרים. במסגרת הקטגוריה החדשה יימכרו בין השאר תחתוני מגן, מכנסונים, סופגנים וסדינים. הרשת תקצה 25% משטח המדף הזה לטובת חיתולי Life.

שוק המוצרים לגיל השלישי נמצא בצמיחה בשנים האחרונות. לאחרונה השקיעה גם חוגלה קימברלי 7 מיליון שקל במותג "השקמה", מותג מוצרי צריכה לגילאי 60 ומעלה.

רוב שוק המוצרים לגיל השלישי אינו מתנהל ברשתות הפארם אלא בחנויות פרטיות, בחנויות לשיווק מוסדי ובמכירה ישירה באינטרנט. רק כ־15% מתנהל בשוק הקמעונאי. לדברי חני לוטן־תוריאל, מנהלת מחלקת מותג Life בסופר־פארם, "אנחנו רואים הזדמנות גדולה בהגדלת הקטגוריה, שכן מדובר בשוק שמתנהל ברובו מחוץ לשוק הקמעונאי".

השחקניות העקריות בשוק הן חוגלה, שמחזיקה בכ־66%, נועם שעוסקת בשוק הסיעודי ומחזיקה בכ־19% וטנא של חברת סנו, המחזיקה בנתח שוק של 2% בלבד.

לפי נתוני חוגלה, שוק מוצרי הצריכה למבוגרים בישראל מגלגל כיום כ־100 מיליון שקל בשנה.

תגיות