באומן בר ריבנאי זכו בתקציב הפרסום של הרדיו האזורי
תקציב הפרסום מוערך בכ-1.5 מיליון שקל. זו הפעם הראשונה ששפ"א שוכרים משרד פרסום גדול לניהול תקציב הפרסום שלהם
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי זכו בתקציב הפרסום של שירותי הפרסומת לרדיו האזורי (שפ"א) - כך נודע ל"כלכליסט". גורמים בשוק מעריכים את תקציב הפרסום ב־1.5 מיליון שקל. זוהי הפעם הראשונה ששפ"א שוכרים משרד פרסום גדול לניהול תקציב הפרסום שלהם. התקציב עבר לידי באומן בר ריבנאי ללא מכרז, בהנהלת המנכ"ל יוסי לובטון.
שפ"א, הגורם המשמעותי והגדול ביותר כיום בתחומי הפרסום במדיה הרדיופונית, מגבשים עם באומן בר ריבנאי את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית לחברה לשנת 2010. האסטרטגיה תתבסס בעיקרה על פרסום בתחנות הרדיו האזוריות וכן על פעילויות תוכן שיווקי בתוכניות פריים טיים בערוצי הטלוויזיה השונים.
"הפרסום באמצעות שפ"א הפך לחלק מכל תמהיל מדיה", אמרה ענת ארדיטי, מנכ"לית שפ"א. "כדי להמשיך לחזק מגמה זו בחרנו במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי". יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בבאומן בר ריבנאי, הוסיף ואמר: "אני שמח שנפלה בידינו ההזדמנות לשתף פעולה עם שפ"א בתקופה הנוכחית אשר מציבה אתגרים גדולים לפרסום ברדיו".
תגובה אחת לכתיבת תגובה