אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התעניינות שיא בסטארט-אפים הישראליים בתערוכת הסלולר בברצלונה

"לא ציפינו לכזו תנועה", אומר מנכ"ל איגוד המובייל הישראלי IMA איל רשף. האיגוד הודיע היום על השקת תוכנית שותפים עם מאות ספקיות סלולר וחברות מדיה בעולם

17.02.2010, 14:32 | עומר כביר, ברצלונה

חברות הסאטרט-אפ הישראליות שמציגות בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה ( MWC) זוכות להתעניינות חסר תקדים מצד משקיעים וחברות בינלאומיים – כך מדווחים ב-IMA – איגוד המובייל הישראלי, שמפעיל בתערוכה ביתן המארח 40 חברות ישראליות.

מנכ"ל האיגוד, איל רשף, אמר שכמות המתעניינים גבוהה בכ-50% מהצפוי. "התערוכה הזאת עומדת בסימן אפליקציות מובייל וחנויות אפליקציות, והחברות הישראליות הן שחקן מוביל בתעשייה הזאת. לא ציפינו לכזו תנועה", הוא אומר. "אנחנו בשטח כל הזמן, בקשר מתמיד עם כל המפעילים וחברות המכשירים, משתתפים בכנסים – ובכל זאת הופתענו. חברות של שניים-שלושה יזמים נפגשו עם שלושה מבקרים במקביל, אנשים קיימו פגישות בעמידה. אתמול קיימנו אירוע בשיתוף עם האיגוד הפיני המקביל שלנו ולמרות השעה המאוחרת הופיעו פי שלושה אנשים מהצפוי".

היום (ד') הודיע IMA על השקת תוכנית שותפים עולמית, שתספק לשותפות האיגוד גישה מהירה למגוון שווקים באמצעות רשת השותפים הכוללת מאות של מפעילים סלולריים וחברות מדיה בעולם. השותפים כוללים חברות אינטגרציה, מפיצים, VARs, סוכנים ושחקני תוכן המהווים מגוון רחב שתומך בקשת רחבה של פתרונות, מוצרים ואפליקציות מישראל.

במסגרת התוכנית יזכו החברות לגישה ישירה לכ-30 שותפים במדינות כמו הודו, סין, אוסטרליה, איטליה, צרפת, בריטניה, ספרד וארה"ב. "בשנה האחרונה ביצענו השקה רכה של התוכנית. אחרי כמה הצלחות עם חברות שלנו, אנחנו משיקים את התוכנית במלואה. זה גם מקל על השותפים – אנחנו משמשים להם כזרוע לאיתור מוצרים חדשניים. אנחנו צופים שנוכל לייצר הכנסות של עשרות מיליוני דולר בשנה לחברות החברות ב-IMA", אמר רשף.

תגיות