אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט" - מקאן מודה: נכשלנו בקמפיין ל־Celio

בלעדי ל"כלכליסט" - מקאן מודה: נכשלנו בקמפיין ל־Celio

לאחר ש־Celio עזבו את מקאן העלה בכיר במשרד הפרסום סרטון גיוס עובדים ביוטיוב, וטען כי משרדו אינו יודע לעשות קמפיינים מוצלחים. לבקשת Celio הוריד מקאן את הסרטון וטען: "הדבר נעשה ברוח היתולית"

22.02.2010, 07:08 | מיכל תוסייה כהן

מנהל הפרסום ברשתות החברתיות במשרד הפרסום מקאן אריקסון, ניר רפואה, העלה סרטון גיוס עובדים לאתר יוטיוב שבו הוא מסביר כי במקאן, חברת הפרסום הגדולה והחזקה בארץ, לא יודעים לעשות קמפיינים מוצלחים. שעות ספורות לאחר שעלה הסרטון לרשת גילתה זאת הנהלת החברה, ודרשה מרפואה להסירו מהאתר באופן מיידי.

בסרטון שהעלה רפואה לכתובת האישית שלו ביוטיוב הוא טוען כי בגלל חוסר היכולת לייצר קמפיין אפקטיבי, חברת האופנה לגברים Celio, שתקציבה נוהל במקאן, עזבה את המשרד. הסרטון הוא בעצם הצעת עבודה יצירתית שנועדה למצוא עובדי קופי חדשים למשרד.

תמונה מהסרטון שהורד תמונה מהסרטון שהורד תמונה מהסרטון שהורד

רוצה לראות את הסרטון? לחץ כאן.

כדי להמחיש את חוסר היכולת של מקאן לייצר קמפייני פרסום אפקטיביים, רפואה מתאר בפירוט אילו מהלכים ננקטו כדי לגרום לחברת Celio להצליח, אך נכשלו כישלון חרוץ.

בין השאר מציין רפואה כי פורסמו מודעות בעיתונים, הוצבו מודעות על שלטי חוצות והועלו באנרים רבים ברשת, אך אף אחת משיטות אלה לא גרמה לגברים להתחיל לדבר על בגדים במקום על כדורגל ומכוניות. רפואה טוען כי הבלוגרים ברשת התעלמו מהקמפיין וכי החנויות היו ריקות. רפואה מראה לאורך הסרטון תמונה של חנות ריקה של Celio וכסף עף באוויר הממחיש את בזבוז הכסף שהושקע בקמפיין. בסוף הסרטון הזמין רפואה את מי שיכול ליצור קמפיין מוצלח לעבוד במקאן.

"בשנים האחרונות ראינו מעבר של צרכנים מאפיקים מסורתיים של מדיה לאפיקים עצמאיים ומבוזרים יותר כגון בלוגים, פייסבוק ורשתות חברתיות", אומר צביקה בשור, סמנכ"ל תוכן ואסטרטגיה בחברת "דיבור". "הסרטון עלה ואז ירד, מה שמוכיח שבמקאן יש מי שמבין את הצורך בשינוי, אבל בעיקר שיש מי שמפחד מהשינוי הזה".

משרד הפרסום מקאן אריקסון מסר בתגובה: "הסרטון לגיוס עובדים למקאן נעשה ברוח היתולית. לאחר שהתברר שהיה מי שנפגע מכך, הוחלט להסיר אותו מהרשת".

מרשת Celio נמסר בתגובה: "מקאן, בגחמה קריאטיבית, התייחסו לפרסום הגרוע שנעשה לרשת Celio על ידם. ביקשנו להסיר את הסרטון משום שהיה שימוש בתמונות ובשם הרשת שלנו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות