אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סובארו סטיישן: עכשיו גם היברידית

סובארו סטיישן: עכשיו גם היברידית

"הייבריד טורר קונספט" שתוצג בז'נבה מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם מערכת הזרקת דלק ישירה וצמד מנועי עזר חשמליים

24.02.2010, 14:51 | תומר הדר

סובארו נמנית על יצרניות הרכב היחידות בעולם שמייצרות מכוניות בעלות מנועי בוקסר (מנועים שבהם הבוכנות ממוקמות זו מול זו) בייצור סדרתי. למעשה, לאחרונה, כאשר נדרשה החברה לפתח דגם בעל מנוע דיזל השקיעה סכומי עתק ופיתחה את מנוע הדיזל הראשון שהותקן במכונית נוסעים בתצורת בוקסר.

כעת, לאחר שכבשה את תחום הנעת הדיזל, מגיע תורה של ההנעה ההיברידית. בתערוכת ז'נבה צפויה סובארו להציג לראשונה מכונית היברידית אשר עושה שימוש במנוע בוקסר. המכונית ההיברידית תצויד גם במערכת הנעה כפולה, כנהוג בחלק גדול מדגמי סובארו.

מכונית התצוגה של סובארו, אשר קרויה "הייבריד טורר קונספט" מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים המצויד במערכת הזרקת דלק ישירה ובצמד מנועי עזר חשמליים אשר מפיקים עשרה ו-20 קילו-ואט וממוקמים בסרן הקדמי והאחורי של הרכב.

על פי הודעתה של סובארו, מנועיה החשמליים של ההייבריד טורר קונספט מסוגלים לאפשר נסיעה במהירויות נמוכות בכוחו של חשמל בלבד.

תגיות