אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רווחי היינץ ירדו למרות עליה בביקוש בהודו ובאינדונזיה צילום: בלומברג

רווחי היינץ ירדו למרות עליה בביקוש בהודו ובאינדונזיה

יצרנית הקטשופ, המיונז והארוחות הקפואות הרוויחה 229 מיליון דולר לרבעון שהסתיים בסוף ינואר והגדילה את ההשקעה בשיווק ב-41%

25.02.2010, 20:13 | סוכנויות הידיעות

יצרנית הקטשופ היינץ דיווחה היום על ירידה של 5% ברווח הרבעוני בצל מכירת שניים מעסקיה אף שהביקוש לרטבים ולמשקאות גדל בהודו ובאינדונזיה.

היינץ הגדילה את קידום המכירות והפרסום כדי לתמוך במותגי הליבה שלה והרווח הנקי לרבעון השלישי הפיסקלי שלה הסתכם ב-229 מיליון דולר או 72 סנט למניה לעומת 242 מיליון דולר או 76 סנט למניה ברבעון המקביל.

היינץ הרוויחה 83 סנט בנטרול אירועים חד פעמיים, כמו המכירה של עסקי ה-hors d'oeuvres ורטבי הפרייבט לייבל. אנליסטים ציפו לרווח של 75 סנט למניה. המכירות הסתכמו ב-2.68 מיליארד דולר בהתאם לתחזיות האנליסטים.

60% ממכירותיה של היינץ מתבצעות מחוץ לארה"ב כמו משקאות בעלי ערך תזונתי תחת המותג Complan בהודו, רטבי ABC באינדונזיה ושעועית אפוייה בבריטניה.

עבור התקופה שהסתיימה ב-27 לינואר, החברה רשמה גידול של 1.2% בסך המחזור והמחירים עלו ב-1.8% כדי לפצות על עלויות הסחורות. המחזורים גדלו ב-4.3% בארה"ב בסיוע השקת מוצרים חדשים ועליה בקידום המכירות. בבריטניה נרשם גידול של מעל 9% הודות להשקעה בקידום מכירות ושיווק. סך ההשקעה בשיווק צמחה ב-41%.

היינץ השיקה גם תכנית "ערך מוסף לצרכנים" במסגרת מותגים כמו שומרי משקל, רטבי קלאסיקו וארוחות קפואות TGI. היוזמה כוללת קופונים והשקעה בפרסום. היינץ ויצרניות מזון ארוז אחרות מנסות לשפר או למשר את המחזורים בצל היציאה האיטית מהמיתון.

החברה נקבה בתחזית רווח לשנה הנוכחית של 2.82 עד 2.85 דולר למניה לעומת תחזית קודמת של עד 2.82 דולר למניה.  

תגיות