אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סגן יו"ר ג'נרל מוטורס: נסיר את מותג GM מפרסומינו צילום: בלומברג

סגן יו"ר ג'נרל מוטורס: נסיר את מותג GM מפרסומינו

בוב לוץ הסביר במהלך תערוכת הרכב בז'נבה כי המותג סבל מנזקים תדמיתיים בארה"ב

03.03.2010, 10:43 | תומר הדר

"ג'נרל מוטורס הנוכחית היא חברה הרבה יותר רזה", כך מסר היום (ד') לתקשורת בוב לוץ, סגן יושב ראש חברת ג'נרל מוטורס האמריקאית במהלך תערוכת הרכב הנערכת בימים אלה בז'נבה.

לדברי לוץ, "לאחר המשבר שבו ג'נרל מוטורס היתה נתונה ביצענו שורה של צעדים שמטרתם לפשט את תהליך קבלת ההחלטות בחברה. עד כה ג'נרל מוטורס אופיינה בתהליכי מחשבה שכל מיני פרוצדורות ארגוניות הכבידו על ביצועם. אך כעת תהליך קבלת ההחלטות הנוגע לפיתוח ושיווק של מוצרים חדשים לא מגיע תמיד אל שולחנות ההנהלה ומתבצע לעיתים כבר בדרגים הנמוכים".

לדברי לוץ, המותג ג'נרל מוטורס סבל מנזקים תדמיתיים בארה"ב בגלל שממשלת ארה"ב היא כיום בעלת המותג: "למעשה כיום התקבלה החלטה להוריד את המותג GM מכל פרסומיה של החברה ולהתמקד רק בחברה, קרי שברולט או קדילאק", ספר לוץ.

תגיות