אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארה"ב: היקף הפרסום ברשת צפוי לעקוף לראשונה את הפרסום בדפוס צילום: בלומברג

ארה"ב: היקף הפרסום ברשת צפוי לעקוף לראשונה את הפרסום בדפוס

על פי הערכות חברת המחקר Outsell, המפרסמים האמריקאים יוציאו בשנה הקרובה כ-120 מיליארד דולר על פרסום באמצעים דיגיטליים, לעומת כ-111.5 מיליארד דולר שיופנו לענפי הדפוס

09.03.2010, 14:17 | יוסי גורביץ
סופו של עידן? במהלך 2010, תעקוף ההוצאה בפרסום מקוון בארה"ב את ההוצאה על פרסום בדפוס. כך עולה ממחקר שערכה חברת המחקר Outsell. המגזין Wired מציין כי המחקר נערך קודם להודעתה של אפל על השקת האייפד, שלהערכתם אף תעלה את היקף הפרסום הדיגיטלי באופן ניכר.

להערכת אאוטסל, בשנת 2010 יוציאו כלל המפרסמים בארה"ב כ-368 מיליארד דולר, שמתוכם יושקעו 119.6 מיליארד דולר (כ-32%) בפרסום דיגיטלי, ורק 111.5 מיליארד דולר (כ-30.3%) יופנה לפרסום בענף הדפוס.

בהנחה שהערכה זו תתגשם, 2010 תהיה השנה הראשונה שבה הפרסום המקוון יעקוף את הפרסום בדפוס. עם זאת, על פי הערכת אאוטסל ההוצאה על פרסום במגזינים דווקא תעלה ב-2010 ב-1.9% - אך העלייה הזו באה לאחר הירידה החדה בפרסום בעיתונות במהלך 2009.

עוד עולה מהמחקר של אאוטסל כי 51% מהמפרסמים המתמקדים בלקוחות עסקיים מצאו שפייסבוק היא אתר פרסום "יעיל עד יעיל מאוד", ו-45% מהם אמרו זאת על הרשת החברתית העסקית, לינקדין. רק 35% מהמפרסמים מצאו שהפרסום בטוויטר יעיל; ומייספייס זכתה לאמונם של 25% מהם.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות