אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
2009: ירידה של 5.3% בנוסעים עם חברות התעופה האמריקאיות צילום: בלומברג

2009: ירידה של 5.3% בנוסעים עם חברות התעופה האמריקאיות

לפי נתוני משרד התחבורה האמריקאי, מדובר ב-703.9 מיליון נוסעים, 39.4 מיליון פחות מאשר ב-2008. סאות'ווסט הובילה יותר נוסעים מכל חברה אמריקאית, ובנמל התעופה באטלנטה עברו הכי הרבה נוסעים בשנה שעברה

11.03.2010, 21:09 | יסמין גיל

ירידה של 5.3% במספר נוסעי הטיסות הסדירות של חברות התעופה האמריקאיות ב-2009, בהשוואה ל-2008 - כך עולה מנתונים שפרסמה היום (ה') לשכת הסטטיסטיקה של משרד התחבורה האמריקאי (BTS). מדובר ב-703.9 מיליון נוסעים בינלאומיים ונוסעי טיסות פנים-ארציות, 39.4 מיליון פחות מאשר ב-2008 והמספר השנתי הנמוך ביותר מאז 2004.

618.1 מיליון מהנוסעים עם החברות האמריקאיות בשנה שעברה, היו נוסעים בטיסות פנים-ארציות, ירידה של 5.2% לעומת נתוני 2008. השאר - 85.8 מיליון, היו נוסעים בטיסות בינלאומיות, ירידה של 6.3%. חברות התעופה האמריקאיות הפעילו 9.6 מיליון טיסות ב-2009, 6.6% פחות מאשר ב-2008.

חברת התעופה סאות'ווסט הובילה יותר נוסעים מכל חברת תעופה אמריקאית אחרת, זו השנה השלישית ברציפות: 101.3 מיליון נוסעים בינלאומיים ונוסעי פנים, ירידה של 0.6% בהשוואה ל-2008. אחריה אמריקן איירליינס עם 85.7 מיליון נוסעים, ירידה של 7.6%; דלתא הובילה למעלה מ-67.7 מיליון נוסעים, ירידה של 5.4%; יונייטד איירליינס - 56 מיליון, ירידה של 11.2%; יו.אס. איירווייס כ-51 מיליון, ירידה של 6.9%; קונטיננטל - 43.9 מיליון, ירידה של 6.3%; נורת'ווסט הובילה 40.8 מיליון נוסעים, ירידה של 16.2%.

בנמל התעופה הרטספילד-ג'קסון באטלנטה עברו ב-2009 יותר נוסעים מאשר בכל נמל אחר בארה"ב, זו השנה ה-14 ברציפות - 41.7 מיליון נוסעים בינלאומיים ונוסעי פנים, ירידה של 3.2%; אחריו בסדר יורד של נמלי התעופה העמוסים במדינה: שיקגו, דאלאס, דנוור, לוס אנג'לס, יוסטון, פיניקס, לאס וגאס, שארלוט ונמל התעופה JFK בניו יורק - בכולם חלו ירידות בתנועה בשנה החולפת, בהשוואה לנתוני 2008.

בחלוקה לנוסעים בינלאומיים ונוסעים פנים-ארציים: נמל התעופה של מיאמי מוביל בכמות הנוסעים הבינלאומיים שהגיעו לארה"ב בשנה החולפת, עם למעלה מ-4.9 מיליון נוסעים, ירידה של 2.3% בהשוואה ל-2008. אחריו בסדר יורד: JFK בניו יורק, אטלנטה, ניו ארק באזור ניו יורק, יוסטון, שיקגו, דאלאס, פילדלפיה, וושינגטון ולוס אנג'לס.

מבחינת הנוסעים הפנים-ארציים, מוביל את הרשימה נמל התעופה של אטלנטה, עם 37.8 מיליון נוסעים ב-2009, ירידה של 3.1% בהשוואה ל-2008. אחריו: שיקגו, דאלאס, דנוור, לוס אנג'לס, לאס וגאס, פיניקס, שארלוט, יוסטון ואורלנדו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
התמונה בכותרת מדברת בעד עצמה
איזה חברה זו שמופיעה בכותרת הכתבה? קונטיננטל! זה לא במקרה! הם ממש חברה בזבזנית ואל יהייה העניין לפליאה בעינכם כל מה שכתבו קודמי אכן נכון - מ א ד אם כל המערכת המסואבת שלהם הייתה תורמת ניחא! אבל המציאות שונה לגמרי המנכ''ל שלהם אשם בכל מה שקורה בחברה הצהרותיו ונאומין באירועים שונים אינם עושים רושם על איש
זיוה , תל אביב  |  13.03.10
2.
ג'רי אתה צודק
פרידמן פשוט ישן ..אולי לא תמוהה בעיניי רבים האחיזה בקרנות המזבח של שתי הבלונדיות שלו מנהלות בתוארן עם שום דבר מאחריהן נהנתניות שלא חוסכות אגורה על עינוגים כמובן על חשבון העסק איך הוא לא רואה את מה שרואים - כ ו ל ם זו ממש שערוריה מה שקורה שם בקונטיננטל פרידמן הוא איש מקצוע מעולה אבל הוא גם חייב להיות יותר קשוב לשטח ולא להיות מקובע ומתנשא ולחשוב שסכומי הכסף ''הרבה גאלט'' שמבזבז על השתיים שגם ממש לא נחמדות יורדים לטמיון אבי בכסף היקר הזה יכולת לעשות דברים נהדרים
אריה סוכן מאד ותיק , מרכז  |  12.03.10
1.
תרדו לקרקע המציאות
שאתה קורא מה קורה בקרב החברות האמריקאיות ומביט סביבך ישנה תחושה שהמילים והמספרים לא נוגעים לחלק מן האנשים דוגמאות: קונטיננטל- מה שקורה אצלם בולט יותר מכל חברה אחרת עזריאלי/מכוניות יוקרה/כמות מנהלים מטורפת שבעיקר לא עושה דבר ועולה הון תועפות יתר החברות צנועות יותר אז מה הפלא ? .
ג'רי , תל אביב  |  12.03.10