אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מלחמת הרשתות: מעופות בשקל ועד כתבי אישום צילום: שאולן גולן

מלחמת הרשתות: מעופות בשקל ועד כתבי אישום

הרשתות הבינו כי מה שבאמת אכפת ללקוחות בעידן המשבר הכלכלי הוא המחיר, ויצאו באינסוף קמפייני פרסום כדי לגרום לצרכנים להבין כי הם הרשת הזולה ביותר בארץ

16.03.2010, 08:49 | מיכל תוסייה כהן

המלחמה בין רשתות המזון על לב הקונים רק הולכת ומחריפה. מי שעלה על הטרנד הנוכחי הוא רמי לוי, כששבר את השיא לפני כשנה במבצע ה"עוף בשקל" שלו. הרשתות הבינו כי מה שבאמת אכפת ללקוחות בעידן המשבר הכלכלי הוא המחיר, ויצאו באינסוף קמפייני פרסום כדי לגרום לצרכנים להבין כי הם הרשת הזולה ביותר בארץ.

לפני כחודש גילו כולם עד כמה המלחמה יצאה מפרופורציות. הממונה על ההגבלים העסקיים רונית קן הגישה כתב אישום נגד מנכ"ל שופרסלאפי רוזנהויז וסמנכ"ל הסחר והשיווק שלה, אלי גידור, על כך שהתקשרו לספקים וביקשו מהם לעבוד עם המתחרה הגדולה, מגה, בשליטת רבוע כחול ישראל.

על פי החשד, רוזנהויז התקשר לשטראוס, לאסם ולקוקה־קולה. עוד נטען בכתב האישום כי רוזנהויז וגידור החליטו להפסיק לרכוש מוצרים מסוימים של ספקים, שאיתרע מזלם להימכר במקביל. כך הופסקה בין היתר רכישת קפה "רד מאג", מים מינרליים "נביעות" ומשקאות "אייס T".

כתב האישום, כך דומה, הרגיע את הרוחות, והתחרות העזה שבה להתנהל בעיקר דרך מסך הטלוויזיה ודפי העיתונים. וכך, בפרסומות האחרונות של מגה בול, הפרזנטור אברי גלעד תוקף ישירות את סופרסל, ומדגים כיצד סל קניות זהה יוצא זול יותר כביכול במגה בול. חג הפסח שהולך ומתקרב רק יהפוך את הכל למעניין יותר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות