אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוכני הביטוח קבעו: הראל נותנת השירות הטוב ביותר צילום: ורדי כהנא

סוכני הביטוח קבעו: הראל נותנת השירות הטוב ביותר

מנורה מבטחים השיגה השנה בסקר לשכת סוכני הביטוח את ציוני השירות הנמוכים ביותר ותפסה את מקומה של כלל ביטוח

16.03.2010, 10:14 | רחלי בינדמן

הראל ביטוח שבשליטת משפחת המבורגר היא חברת הביטוח שזכתה לציוני השירות הגבוהים ביותר בסקר שביעות הרצון השנתי של לשכת סוכני הביטוח. לעומתה, מנורה מבטחים, שבשליטת מנחם גורביץ' זכתה בתואר המפוקפק של ציוני השירות הנמוכים ביותר, ותפסה את מקומה של כלל ביטוח.

הסקר נערך בקרב 600 סוכני ביטוח שהתבקשו לדרג את חברות הביטוח ובתי ההשקעות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם. תוצאות הסקר הוצגו לראשונה בכנס לשכת סוכני הביטוח המתקיים בימים אלו באילת.

שביעות הרצון הגבוהה מהראל בלטה בשמונה קריטריונים, ביניהם: ביצוע שינויים, גמישות החתמים, מקצועיות העובדים ויחסם האישי, זמינות ומהירות הטיפול.

במקום השני - מגדל

חברת מגדל, שהגיעה למקום השני בדירוג, בלטה, בין השאר, הודות לשירותי המחשוב שלה, היחס האישי של עובדי החברה ואופן הטיפול בתביעות. הפניקס וכלל ביטוח זכו במקום הראשון בקטגוריה אחת, כל אחת.

כלל גמל מובילה את הסקר בקטגורית בתי ההשקעות ברמת השירות שלה. שני בתי השקעות בולטים נוספים הם פסגות ואקסלנס.

לדברי אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח, "מדדי השירות שנבדקו מצביעים על כך שחברות הביטוח חייבות להמשיך במאמציהן לשפר את השירות בענף החיים והפנסיה, ולהטמיע אחת ולתמיד סטנדרטים מקצועיים ראויים בענף. אנו פועלים בעידן שבו הלקוח במרכז ועל החברות לפעול למתן השירות הטוב והיעיל ביותר עבורו. לצערי, אנחנו עדיין לא שם ועדיין לא כל החברות הפנימו ויישמו גישה זו".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות