אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צריכת המשקאות הקלים והאלכוהולים בארה"ב תתכווץ השנה ב-8 מיליארד דולר צילום: בלומברג

צריכת המשקאות הקלים והאלכוהולים בארה"ב תתכווץ השנה ב-8 מיליארד דולר

סקר בארה"ב מצא, כי 74% מהצרכנים מתכננים לייצב או להפחית צריכת משקאות כאשר רק בקטגוריות המיצים והקפה צפוי שיפור

09.04.2010, 19:42 | סוכנויות הידיעות

רוב הצרכנים בארה"ב מתכננים לשתות את אותה כמות או פחות ממנה השנה במה שעלול לעלות לחברות המשקאות 8 מיליארד דולר השנה, לפי מחקר שפורסם היום.

כ-74% מהצרכנים שנסקרו אמרו, כי בכוונתם להוציא אותה כמות או פחות ממנה על משקאות קלים, לפי המחקר של חברת הייעוץ AlixPartners. כ-25% מתכננים להפחית צריכה של משקאות סודה ואילו 18% הודיעו שבכוונתם להגדיל את צריכתה.

המגמה היתה דומה בקטגוריות משקאות אחרים לרבות תה בבקבוק ומשקאות אנרגיה. רק בקטגוריית המיצים והקפה היו יותר צרכנים שביקשו לשתות יותר מאשר פחות לפי הסקר שהקיף 1,000 צרכנים.

במה שנוגע למשקאות אלכוהול, המחקר שנערך בפברואר מצא כי 89% מתכננים לייצב את הכמות או להפחית אותה. דפורסים אלה עלולים להקשות עוד על יצרניות המשקאות כמו קוקה קולה ופפסי שרשמו מכירות חלשות בצפון אמריקה כמו גם שחקניות הבירה, היין והאלכוהול כמו Diageo, Anheuser-Busch InBev, Constellation Brands ו-Fosters.

AlixPartners מעריך, ששוק המשקאות האלכוהולים בארה"ב לרבות הבירה, היין והמשקאות שווה 147 מיליארד דולר וצופה שהצרכנים יצמצמו את הצריכה ב-5.2 מיליארד דולר. במה שנוגע למשקאות שאינם אלכוהולים, הצמצום מוערך ב-2.7 מיליארד דולר בשוק של 197 מיליארד דולר, לרבות הסודה, המיץ, מים בבקבוקים, תה, קפה ומשקאות אנרגיה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות