אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שליש מתקציב הכללית חזר לראובני

שליש מתקציב הכללית חזר לראובני

למרות זכיית מקאן במכרז חזר התקציב למשרד ראובני פרידן

12.04.2010, 09:41 | מאיה זיסר

ביוני האחרון זכה משרד הפרסום מקאן אריקסון בתקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית למשך שלוש שנים, בתקציב המוערך ב־9 מיליון שקל. ל"כלכליסט" נודע כי למרות הזכייה של מקאן במכרז, בימים אלה החליטו בש.ל.ה, הכוללת תחתיה את הפרסום של רשתות מרפאות השיניים, האסתטיקה והרפואה המשלימה של הכללית, להחזיר את תקציב הפרסום לראובני פרידן.

תקציב הפרסום של ש.ל.ה מוערך ב־3 מיליון שקל, שהם כשליש מהתקציב הכולל של שירותי בריאות כללית. בעיצומו של המכרז הוחלט בקופה על קיצוץ של 40% בתקציב הפרסום.

במשך חמש השנים האחרונות, עד זכיית מקאן בתקציב הכללית, ניהלו ראובני פרידן את עיקר תקציב הפרסום של הכללית. שלמור אבנון עמיחי טיפלו בתקציב המשותף של שירותי בריאות כללית בשיתוף דרך חיים וחלק נוסף, קטן יחסית, התנהל במקאן אריקסון.

ראובני פרידן חתומים על המהלכים העיקריים של הכללית בשנים האחרונות, בהם מיקוד הכללית בעולם המשפחה וההיריון, השקת שפת ה"למה" ואחריה שפת "חמודי". ממקאן אריקסון לא התקבלה תגובה.

תגיות