אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
השירות של חברות התעופה היה טוב יותר ב-2009 צילום: עמית שעל

השירות של חברות התעופה היה טוב יותר ב-2009

פחות נוסעים טסו בשנה שעברה, אך אלו שכן טסו זכו ליחס טוב יותר מבעבר, כך עולה מניתוח שנתי של איכות חברות התעופה

12.04.2010, 14:59 | סוכנויות הידיעות

פחות נוסעים טסו בשנה שעברה, אך אלו שכן טסו זכו ליחס טוב יותר מבעבר, כך עולה מניתוח שנתי של איכות חברות התעופה. כתוצאה מכך, הנוסעים הגישו פחות תלונות, גם כשחברות התעופה צמצמו את מספר הטיסות וגבו כסף על הכול, מתיקים וכריות ועד מיקום טוב בתור העלייה למטוס, עקב קשיי הנזילות שלהן.

ביצועי חברות התעופה השתפרו בשנתיים האחרונות. מספר הטסים בארה"ב עלה לשיא של 770 מיליון נוסעים ב-2007, כשביצועי חברות התעופה היו על סף קריסה. בשנה שעברה עם כמעט 70 מיליון נוסעים פחות, חברות התעופה סיפקו שירות טוב יותר, לפי מדדים בסיסיים כמו עמידה בזמנים, תיקים אבודים, העברת נוסעים לטיסות אחרות עקב אוברבוקינג ותלונות צרכנים.

הנוסעים הפקידו פחות תיקים ב-2009, ייתכן שבגלל התשלומים על מטען, בין היתר. פחות מ-4 תיקים על כל 1,000 נוסעים אבדו או ניזוקו. מדובר בשיעור השני הנמוך ביותר ב-20 השנים האחרונות וכמחצית מכפי שהיה ב-2007.

תגיות