אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של FOX HOME יטופל במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי צילום: אוראל כהן

תקציב הפרסום של FOX HOME יטופל במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי

תקציב הפרסום מוערך בכ-1.5 מיליון שקל, ונוהל ב-13 השנים האחרונות באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן

12.04.2010, 17:20 | מאיה זיסר

לאחר מכרז קצר, בחרה קבוצת פוקס במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R לטפל בתקציב הפרסום של FOX HOME, הרשת החדשה לכלי בית של הקבוצה, שתיפתח בתחילת יולי בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקל.

תקציב הפרסום מוערך בכ-1.5 מיליון שקל. בין משרדי הפרסום שהתמודדו על תקציב הרשת החדשה היו גם גלר-נסיס ושמעוני-פינקלשטיין.

תקציב הפרסום של פוקס מנוהל במשך 13 השנים האחרונות באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן. ברשת החליטו להעביר את התקציב החדש למשרד אחר, ולכן יצאו במכרז. עם הזכייה שלמור-אבנון-עמיחי יתוו את בניית האסטרטגיה השיווקית לקראת השקת המותג החדש.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות