אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יש כסף למותגים: החברה אם של לואי ויטון דיווחה על מכירות של 6 מיליארד דולר צילום: בלומברג

יש כסף למותגים: החברה אם של לואי ויטון דיווחה על מכירות של 6 מיליארד דולר

זאת, ברבעון הראשון, שהראה עלייה של 11% במכירות והיכה את התחזיות. החברה מסרה כי נרשמה התאוששת "מרשימה" בארצות הברית ובאירופה

13.04.2010, 10:40 | סוכנויות הידיעות

חברת LVMH, יצרנית מוצרי היוקרה הגדולה בעולם, דיווחה על עלייה של 11% במכירות ברבעון הראשון, בעקבות צמיחה בביקוש למוצרי מותג לואי ויטון, ועלייה בהזמנות מצד סיטונאים וקמעונאים.

החברה הצרפתית פרסמה את התוצאות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, לפיהן ההכנסות טיפסו ל-4.47 מיליארד יורו (6.07 מיליארד דולר) מ-4.02 מיליארד יורו בתקופה המקבילה אשתקד. התוצאות היו גבוהות מתחזיות האנליסטים שעמדו על הכנסות של 4.2 מיליארד דולר.

המכירות של מוצרי יוקרה נפגעו בשנה שעברה בשל המשבר הכלכלי שגרם לקמעונאים ולמפיצים לקצץ בהזמנות הסחורות. אולם הביקוש החל להראות סימני התאוששות ברבעון הרביעי, בעיקר מצד השווקים המתעוררים, כתוצאה מכך יצרניות מוצרי היוקרה, בראשם LVMH והרמס העלו את תחזיות המכירות לשנה הנוכחית.

החברה מסרה כי נרשמה התאוששת "מרשימה" בארצות הברית ובאירופה, במקביל לביצועים טובים באסיה. "הקבוצה ממשיכה להציג ביצועים טובים באסיה ונהנתה מהתאוששות מרשימה בארצות הברית ובאירופה", מסרה החברה בהצהרה.

ההכנסות בחטיבת האופנה ומוצרי העור של LVMH שהיא החטיבה הגדולה ביותר של החברה עלו ב-8%, בעוד שמכירות השעונים והתכשיטים זינקו ב-33%. המכירות של יינות ומוצרי אלכוהול כגון מותג השמפניה קרוג (Krug) עלו ב-18% לאחר חמישה רבעונים רצופים של ירידות, ואילו המכירות של בשמים ומוצרי קוסמטיקה טיפסו ב-11%.

תגיות