אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אילנה קאופמן: "מי שרוצה רווח גולמי גבוה חייב לקחת על עצמו את כל הסיכון" צילום: אילן ספירא

אילנה קאופמן: "מי שרוצה רווח גולמי גבוה חייב לקחת על עצמו את כל הסיכון"

מנכ"ל גולף בכנס ת"א 100: "משנת 2004 גדלנו בקצב של 40 מיליון שקל בשנה; אנחנו יכולים להיות זקופים וגאים"

13.04.2010, 18:19 | מיקי פלד

"מי שרוצה רווח גולמי גבוה צריך לקחת על עצמו את כל הסיכון והמטלות בדרך אל המכירה", כך אמרה אילנה קאופמן, מנכ"ל רשת האופנה והמוצרים לבית גולף בכנס ת"א 100 של "כלכליסט" ואקסלנס.

קאופמן הציגה את פעילות רשת האופנה שהיא עומדת בראשה וציינה, כי "אנחנו מעצבים את המוצרים שלנו לבד, בוחרים את היצרנים, מובילים אותם לנקודות המכירה ודואגים לשווק אותם לצרכן. במובן הזה, אנחנו גם הסיטונאיים וגם הקמעונאיים". עם זאת, הודתה קאופמן, כי הנקודה החזקה של החברה שלה היא בנקודת המכירה עצמה: "ההתמחות שלנו היא בניהול שטחי המכירה", אמרה קאופמן.

גולף הציגה ב-2009 רווח גולמי של 60% מההכנסות וביחס לתוצאות הכספיות של החברה, אמרה קאופמן, כי "מ-2004 גדלנו בקצב של 40 מיליון שקל בשנה וב-2008 היינו ב-700 מיליון שקל ו-660 מיליון שקל ב-2009. הרווח התפעולי ב-2008 היה 19%, לעומת 5% ב-2003. ב-2009 הרווח התפעולי הגיע ל-17%. אני מכירה מה קורה בחברות מקבילות בעולם ואנחנו יכולים להיות זקופים וגאים. הרווח הנקי ב-2008 הגיע ל-14% ו-2009 ירדנו קצת ל-13%. אנחנו רוצים להמשיך עם הרווחיות הזו".

החברה מונה 222 סניפים והיא נמצאת בבעלות אי.די.בי של נוחי דנקנר.

תגיות