אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם BBDO זכה במכרז הייעוץ התקשורתי של חברת החשמל צילום: יוסי רוט

גיתם BBDO זכה במכרז הייעוץ התקשורתי של חברת החשמל

ועדת המכרזים של חברת החשמל החליטה כי משרד הפרסום גיתם BBDO, בבעלות משה תאומים, הוא הזוכה במכרז ליעוץ התקשורת לאחר שבשבוע שעבר הציגו ארבעת המועמדים הסופיים את הצעותיהם לחברה

21.04.2010, 10:33 | ליאור גוטמן

ועדת המכרזים של חברת החשמל החליטה היום (ד') שמשרד גיתם BBDO בראשות משה תאומים, הוא הזוכה במכרז יועץ התקשורת של חברת החשמל. טרם הבחירה ערכה חברת החשמל מכרז בו השתתפו ארבעה גופים מובילים במשק.

בשבוע שעבר הציגו ארבעת המועמדים הסופיים את הצעותיהם בפני ועדה מקצועית של החברה. המשרדים שעלו לגמר הם עמירם פליישר, רני רהב, BBDO ודבי תקשורת.

לאחר בדיקת הניקוד הסופי וההצעות הכספיות נבחר כאמור משרד גיתם לשמש כיועץ התקשורת של החברה למשך שנה. על פי תנאי המכרז, תוכל החברה להאריך את כהונת היועץ החדש לתקופה מירבית של שנתיים נוספות.

עד היום החזיקה חברת החשמל במספר יועצים, כאשר אייל ארד שימש כיועץ התקשורת של החברה ועמירם פליישר היה אמון על הצד הפיננסי. בעבר נמתחה ביקורת על חברת החשמל מצד מבקר המדינה על כך שכל ניהול התקשורת של החברה מבוזר מדי ובחלקו מתקיים מבלי שנוהל מכרז מקדים. בעקבות הביקורת הוחלט בחברת החשמל להוציא את הטיפול בענייני התקשורת של החברה למכרז.

עם סיום הליך המכרז, אמר מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, שחברת החשמל נמצאת כבר זמן רב "בעין הסערה" במספר לא מועט של נושאים, ביניהם הדיונים הממושכים לשינוי המבני ולשינוי הארגוני בחברה, הדיון הציבורי סביב הקמת תחנה פחמית נוספת, פרויקטים גדולים מאוד להפחתת פליטות ופרויקטים אחרים בתחום איכות הסביבה ועוד, וכי הטיפול התקשורתי בתדמית החברה הוכח כאחד הנושאים החשובים למיצובה העסקי והחברתי.

את התיק ינהלו עדו הר-טוב ורון בר-אל, המנכ"לים המשותפים של BBDO IM.

תגיות