אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איך יוצרים משחק ששווה מיליונים

איך יוצרים משחק ששווה מיליונים

אל תשקיעו בגרפיקה, שמרו על פשטות, ספרו כל קליק, תגמלו שחקנים שמפרסמים אתכם על קיר הפייסבוק ועוד

22.04.2010, 10:55 | דן שוחט

1. אל תשקיעו בגרפיקה. השקיעו בממד החברתי, בשיתוף הפעולה והתחרות בין השחקנים. המשחק מול חברים הוא הגורם החשוב ביותר במשחק.

2. שמרו על פשטות. אם צריך להסביר מה מטרת המשחק ואיך משחקים בו, המשחק מורכב מדי.

3. ספרו כל קליק. השקיעו משאבים באיסוף סטטיסטיקות מפורטות שמזהות מה השחקנים אוהבים ומה לא. חזקו את הפופולרי והיפטרו מהזנוח.

4. תגמלו שחקנים שמפרסמים אתכם על קיר הפייסבוק, בהודעות ובקשות שנוגעות למשחק. הספאם של האחד הוא הפרסום חינם של האחר.

5. אל תסתמכו על הון סיכון. שאפו לייצר רווחים כמה שיותר מהר ובכמה שיותר דרכים, לרבות שילוב פרסום סמוי לצד שירותי פרימיום.

6. השקיעו בטכנולוגיה. העבודה האמיתית מתחילה רק אחרי ההשקה. יש לעסוק בפיתוח תמידי לצד טיפול מיידי בתקלות ומניעתן.

7. כלאו את העובדים בכלוב זהב, עם ארוחות גורמה, מסאז'ים ומסיבות, ואפשרות להביא חיות מחמד למשרד. הכל כדי שלא ירצו ללכת הביתה.

תגיות