אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": הרשת המחויטת Celio Club עושה עלייה צילום: שי יחזקאל

בלעדי ל"כלכליסט": הרשת המחויטת Celio Club עושה עלייה

חברת בגדי הגברים Celio תשקיע כמיליון שקל בהקמת שלוש חנויות קונספט חדשות שבהן יימכרו בגדי המותג העסקי של הרשת

22.04.2010, 09:02 | מאיה זיסר

רשת אופנת הגברים הבינלאומית סליו (Celio) מיישרת קו עם פעילות המותג בעולם, ומתעתדת להביא לישראל את המותג העסקי והמחויט של הרשת העולמית סליו קלאב (Celio Club), כך נודע ל"כלכליסט". עם הגעת המותג תפתח החברה שלוש חנויות קונספט המיועדות לליין סליו קלאב, שייקראו בשם זה.

החנויות המיועדות ייפתחו לצד חנויות סליו הקיימות בקניונים בערים המרכזיות, כפי שהמותג פועל ברחבי העולם. הרשת תשקיע כמיליון שקל בפתיחת החנויות החדשות. לפי הערכות, הרשת בישראל מגלגלת כ־90 מיליון שקל בשנה.

סניף רשת בגדי הגברים סליו, צילום: ענת שליו סניף רשת בגדי הגברים סליו | צילום: ענת שליו סניף רשת בגדי הגברים סליו, צילום: ענת שליו

עוד נודע ל"כלכליסט" כי במהלך השנה האחרונה קיימה החברה פיילוט בכמה מחנויות הרשת בישראל, שבו נמכרו פריטים מתוך הקולקציה של סליו קלאב בחנויות סליו, לצד קו הקז'ואל והקו הספורטיבי, כדי לבחון הקמת חנויות עצמאיות של קו זה.

בעקבות הביקוש בקרב הלקוחות הישראלים והצלחת הפיילוט, הגיע נשיא סליו העולמית מארק גרוסמן לביקור בישראל במהלך חג הפסח, כדי לבחון את פתיחת חנויות סליו קלאב החדשות.

המותג סליו קלאב כולל בגדים מחויטים בסגנון עירוני ואופנתי העשויים לרוב מחומרים טבעיים. בקולקציה מגוון חליפות, חולצות צווארון, עניבות ואקססוריז תואמים. רשת סליו הבינלאומית מונה כ־900 חנויות ביותר מ־50 מדינות בעולם, ובישראל הרשת מונה 32 סניפים.

קבוצת פישמן היא זו שמחזיקה בזכיון רשת סליו בישראל. החברה מחזיקה בקמעונאיות נוספות, ובהן בסט ביי, Zer4U, הום סנטר, טויס אר אס, איי.די דיזיין, וביג בוקס.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות