אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טרה מאחדת את תקציבי הפרסום: מעבירה את תקציב המחלבה מ-JWT ליהושע צילום: עמית שעל

טרה מאחדת את תקציבי הפרסום: מעבירה את תקציב המחלבה מ-JWT ליהושע

החברה המרכזית למשקאות תמשיך לעבוד עם ‏JWT‏ על התקציב של המותג פריגת

25.04.2010, 14:30 | מאיה זיסר

מחלבת טרה שבבעלות החברה המרכזית למשקאות החליטה לאחד את תקציבי הפרסום של כלל מותגי החברה ומעבירה את תקציב המחלבה תחת משרד פרסום אחד יהושע TBWA. עד היום, טופלו תקציבי הפרסום של המותגים "מולר" ו"משק צוריאל" על ידי יהושע TBWA ואילו תקציב הפרסום של המותג "טרה" טופל על ידי JWT.

יהושע החלו לעבוד עם החברה המרכזית למשקאות לפני כ-3 שנים והם חתומים על השקת המותג מולר בישראל. כמו כן עד היום טיפל TBWA DIGITAL בתקציב הפרסום הדיגיטלי של טרה כך שנראה כי המהלך הינו אף מהלך טבעי.

החברה המרכזית למשקאות תמשיך לעבוד עם ‏JWT‏ עם המותג פריגת. כלל מותגי הקבוצה מחולקים בין כמה משרדי פרסום כאשר כאמור משרד הפרסום יהושע ‏TBWA‏ יטפל בכל המותגים של טרה. משרד הפרסום דחף מטפל בקוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה וקוקה-קולה זירו. שלמור-אבנון-עמיחי מטפל במותגים נביעות, קינלי נסטי, נביעות, טובורג וסטלה ארטואה ומשרד הפרסום גלר-נסיס מטפל בקרלסברג, ספרייט, פנטה,יינות תבור ובמותג החדש סקול.

לפני כשנה יצאה מחלבת טרה במיתוג מחדש למותג טרה על כלל הקטגוריות שלו באמצעות משרד הפרסום JWT. במסגרת המהלך, שונו אריזות המותג להדפס הפרה. מטרת המהלך הייתה להגדיל את נתח השוק של טרה על חשבון שתי מתחרותיה הגדולות שטראוס ותנובה. על פי נתוני סטורנקסט נתח השוק בכלל הקטגוריות אכן צמח, מ-7.9% בסוף שנת 2008 ל-8.9% בסוף שנת 2009,ובחלוקה לקטגוריות קיימת צמיחה גבוהה יותר, ולכן נחשב המיתוג למהלך מוצלח.

תקציב הפרסום של החברה מוערך בכ-6.4 מיליון דולר בשנת 2009 ותקציב המיתוג מחדש הוערך בכ-3.3 מיליון דולר.

זהו התקציב השני הגדול שעזב לאחרונה את משרד הפרסום JWT, כאשר בדצמבר האחרון תקציב הפרסום של חברת 'אלקטרה', תקציב בהיקף של כ-22 מיליון שקל, עבר למשרד הפרסום 'אדלר, חומסקי & ורשבסקי GREY'.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות