אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסומות ישראליות כובשות את פסטיבל הפרסום בניו יורק צילום: עמית שעל

פרסומות ישראליות כובשות את פסטיבל הפרסום בניו יורק

מספר שיא של 21 פרסומות מועמדות למדליה בפסטיבל. גדעון עמיחי, שמשרדו יש 14 מועמדויות: "זה יום חג למשרדי הפרסום בישראל"

25.04.2010, 15:19 | מיכל תוסייה כהן

עודד בן עמי היה מגדיר זאת כגאווה ישראלית, גדעון עמיחי הגדיר זאת כ"ההתפתחות ושגשוג יצירתי של עולם הפרסום הישראלי", ועל דבר אחד אין עוררין: משרדי הפרסום הישראליים יודעים השנה עדנה בפסטיבל ניו יורק לפרסום 2010 - מספר שיא של פרסומות, 21 למען הדיוק, נכנסו לרשימות המועמדות הסופיים למדליות. המספר אף עשוי לעלות, מאחר שהנהלת התחרות טרם פרסמה את רשימת המועמדים הסופיים בקטגוריית עיצוב וקראפט. לשם השוואה, בשנה שעברה הגיעו לשלבים הסופיים רק 11 פרסומות ישראליות, כמעט חצי מהמספר הנוכחי.

את רשימת המועמדים הסופיים מוביל משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 14 מועמדויות. הרבה אחריו, עם שתי מועמדויות, נמצאים משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי ושמעוני פינקלשטיין. למשרדי הפרסום מקאן אריקסון, גיתם BBDO ודרורי שלומי, יש מועמדות אחת בלבד.

הבעלים והמנכ"ל המשותף של שלמור אבנון עמיחי, גדעון עמיחי, אמר ל"כלכליסט: "אני שמח לראות שכל כך הרבה פרויקטים מישראל, כבשו את ליבם של שופטים בינלאומיים. זה יום חג למשרדי הפרסום בישראל". באשר לעובדה שמשרדו הוא זה שזכה במספר הכי רב ל מועמדויות, אומר עמיחי כי "אני חושב שהפרויקטים שאנחנו עושים הם שילוב של חדשנות והגדרה מחדש של קטגוריות. לשמחתי זה לא חד פעמי אלא קורה פעם אחר פעם".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות