אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ"לי הקריאייטיב מתאחדים כדי לחשוף את הדור הבא של עולם הפרסום צילום: אוראל כהן

סמנכ"לי הקריאייטיב מתאחדים כדי לחשוף את הדור הבא של עולם הפרסום

אירוע הפרסום הבינלאומי Portfolionigh מגיע לראשונה לישראל בחסות גיתם BBDO. מאה בוגרי מכללות לעיצוב ולקופירייטינג יציגו את תיק העבודות שלהם, יקבלו משוב ואולי אף הצעות עבודה

26.04.2010, 13:12 | מיכל תוסייה כהן

אירוע הפרסום הבינלאומי Portfolionigh, שמטרתו לגלות כישרונות קריאייטיב צעירים, מגיע לראשונה לישראל בחסות משרד הפרסום גיתם BBDO. שישה סמנכ"לי קריאייטיב יתאחדו על מנת לחשוף את הכוכב הבא של עולם הפרסום.

ל-Portfolionight בישראל יוזמנו 100 בוגרי מכללות לעיצוב ולקופירייטינג, שיציגו בפני מנהלי הקריאייטיב את תיק העבודות שלהם. הצעירים יוכלו לקבל משוב על התיק ואף לקבל הצעות עבודה במידה וימצאו מתאימים.

ששת סמנכ"לי הקריאייטיב הם טל רביב ממקאן אריקסון, יורם לוי מבאומן בר ריבנאי, יונתן סטירין מאדלר חומסקי&ורשבסקי, צור גולן משלמור אבנון עמיחי, ניב חורש מראובני פרידן וגיא בר מגיתם BBDO.

סמנכ"לי קריאייטיב בפרסומת לאירוע portfolio night סמנכ"לי קריאייטיב בפרסומת לאירוע portfolio night סמנכ"לי קריאייטיב בפרסומת לאירוע portfolio night

לדברי מנכ"ל גיתם BBDO, מיכל המאירי, מנהלי ה- Portfolionight שאלו האם אנחנו מוכנים ויכולים לארח אותם. "הרעיון מצא חן בעיננו מההתחלה כי זו הדרך באמת לחשוף כישרונות חדשים. זו גם דרך לאחד את עולם הפרסום למטרה אחת. יש מספיק ימים של תחרות, ולכן יש זמנים שצריך לאחד כוחות כי גם לענף הפרסום יש אג'נדה וזה לקדם את הקריאטיביות".

בסרטון מיוחד שהופק לאירוע מופיעים סמנכ"לי הקריאייטיב בתור לוחמים פצועים בסצנה קרבית, שאומרים על עולם הפרסום "זאת מלחמה שם בחוץ ואנחנו צריכים את הדם שלכם". כדי להמחיש את הרעיון, הסרט יפנה את הסטודנטים לאתר האירוע, בו יגלו שבמידה והם רוצים להיות בין המאה שיזכו להיות מוזמנים לאירוע, הם חייבים קודם כל לתרום מנת דם ביום התרמה מיוחד שיתקיים 10 ימים לפני האירוע עצמו.

תגיות