אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קבוצת קניוני ישראל צילום: אסנת קרסנסקי

באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קבוצת קניוני ישראל

תקציב הקבוצה נאמד ב־2010 ביותר מ־10 מיליון שקל. עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום צדר יריב

27.04.2010, 14:31 | מיכל תוסייה כהן

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי זכה במכרז על התקציב השנתי של קבוצת קניוני ישראל המונה 18 קניונים ברחבי הארץ. לדברי קבוצת קניוני ישראל, תקציבה נאמד ב־2010 על יותר מ־10 מיליון שקל.

עד כה טופל תקציב הפרסום של הקבוצה בידי משרד הפרסום צדר יריב, וכשהחליטה הקבוצה לבחון את הנושא מחדש, הגישו את מועמדותם משרדים מובילים רבים. המשרדים שהגיעו לגמר היו: אדלר חומסקי ורשבסקי, באומן בר ריבנאי, ענבר מרחב שקד ויורו ת"א.

תגיות