אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל אולטרה שייפ מוטרד מאופרה ווינפרי: "מפריעים לי לעבוד" צילום: גיל נחושתן

מנכ"ל אולטרה שייפ מוטרד מאופרה ווינפרי: "מפריעים לי לעבוד"

החברה עדיין לא יכולה לשווק בארה"ב את המוצר שזכה להמלצות חמות מכוהנת תוכניות האירוח - ואפילו המנכ"ל לא יודע מתי הוא יוכל לשווק את המוצר שלו לצופים של ווינפרי

27.04.2010, 15:25 | עומר ענבר

הבורסה בתל אביב ראתה אתמול מה המלצה של אופרה ווינפרי יכולה לעשות למניה. לאחר כתבה אוהדת שפורסמה באתר האינטרנט של כוהנת תוכניות האירוח והלייף סטייל האמריקאית, זינקה מניית אולטרה שייפאתמול ביותר מ-63% ובמחזור של כ-26 מיליון שקל.

את המסחר היום פתחה מניית החברה במחיר של 8 אגורות, לאחר שלפני פרסום הכתבה המזכירה את המוצר של החברה כאחת הטכנולוגיות העתידיות המבטיחות בעולם הקוסמטיקה נסחרה מניית החברה במחיר של 4.1 אגורות. גם היום פתחה מניית החברה בעליות חדות, אך אלה התחלפו בירידות במהלך המסחר, כשחלק מהמשקיעים בוחרים לממש רווחים מהיום הסוער שעבר אתמול על המניה.

בעקבות הזינוק החד במחיר המניה, וכן השבחים שלהם זכתה החברה במגזין, מנכ"ל אולטרה שייפ הפך בן לילה לדמות מבוקשת בכלי התקשורת. "כלכליסט" דיבר עם אסף איל, מנכ"ל החברה, לשמוע איך הוא מסביר את התנועות החריגות שנרשמות במניה, וכן הביקורת החיובית של מגזין שמזוהה עם אחת הדמויות הפופולריות ביותר בארה"ב.

המכשיר של אולטרה שייפ. הצרת היקפים?, צילום: גיל נחושתן המכשיר של אולטרה שייפ. הצרת היקפים? | צילום: גיל נחושתן המכשיר של אולטרה שייפ. הצרת היקפים?, צילום: גיל נחושתן

איך עברו עליך היומיים האחרונים?

"מפריעים לי לעבוד. אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים, מאז שנכנסו לחברה ולכן אנחנו האחרונים שמופתעים ממה שקורה. אני בהחלט שמח לראות את מה שקורה, אבל אנחנו לא קשורים לזה – וממשיכים לעבוד קשה לקדם את החברה".

למוצר הדגל של אולטרא שייפ אישור CE לשיווק באירופה וכן אישור לשיווק בעוד מדינות בדרום אמריקה וכן בקנדה. ואולם, דווקא בארה"ב, מקום מגוריה של ווינפרי, החברה עוד נמצאת בניסוי קליני, וטרם הגישה את תיק המוצר לאישור רגולטורי של ה-FDA.

איל מסביר כי "אין לנו אישור FDA, ולכן אסור לנו לעשות מהלכים של קידום מכירות שם. לפי מה שאנחנו הבנו, העורכת של המגזין יושבת בקנדה, מדינה בה יש לנו אישור כבר משנת 2007. בקנדה המוצר פופולרי מאוד ורופאים רבים מכירים ומשתמשים בו. ככל הנראה, על רקע הפופולריות שם, המגזין החליט להוסיף את המוצר לכתבה שנכתבה על התחום של רפואה אסתטית".

"שוק האסתטיקה בארה"ב הוא כ-50% עד 60% מהשוק העולמי, כך שבשלב זה אנחנו לא חשופים לרוב השוק העולמי. עם זאת, המוצר הוא פופולרי גם בעוד מקומות בעולם כאשר אנחנו פעילים במעל 50 מדינות ורשמנו מכירות של כ-6.5 מיליון דולר ב-2009".

אתה חושב שהתנועה במניה מוצדקת?

"קשה לי להסביר את ההתנהגות של השוק. אני מאמין בעבודה שאנחנו עושים בחברה ומאמין שעושים את הדברים. אם השוק רואה - זה נהדר, אם לא אני מקווה שלאורך זמן הוא יראה את זה. לגבי אישור ה-FDA סיימנו ניסוי קליני ואנחנו נמצאים בשלבים האחרונים של עיבוד הנתונים במטרה לקבל אישור גם בארה"ב. קשה לדעת כמה זה יקח".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
אופרה ווינפרי
האמריקאים כאלה תמימים , מה עשו מהאישה המשעממת הזאת כוהנת? במה היא כוהנת? יש לה קול עבה ומזעזע וגם לא יפה בכלל אז איך בדיוק היא מצליחה לשכנע אנשים? אמריקאים אנשים שהולכים כמו עדר אחרי כל שטות. אנשים כאלה הזויים. ברוך שלא בראני גויה אמןןןןןןןןןןןןןןןןן.
מיריתת"א  |  27.04.10
לכל התגובות