אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל רדויז'ן: "אנחנו עובדים קשה על אסטרטגיה כדי לפצות על אובדן ההכנסות מסיסקו" צילום: עמית שעל

מנכ"ל רדויז'ן: "אנחנו עובדים קשה על אסטרטגיה כדי לפצות על אובדן ההכנסות מסיסקו"

החברה רשמה הכנסות של 20.8 מיליון דולר ומעניקה תחזית להכנסות של 22 מיליון דולר ברבעון הבא; ההפסד ברבעון: 4.4 מיליון דולר

28.04.2010, 15:32 | שהם לוי

רדויז'ן (סימול: RVSN), ספקית פתרונות לשיחות וידאו לעסקים, מדווחת היום (ד') על תוצאות הרבעון שבו איבדה את הלקוחה הגדולה ביותר שלה, סיסקו, למתחרתה טאנדברג. בועז רביב מנכ"ל החברה אומר עם פרסום הדו"חות הכספיים כי החברה עובדת על האסטרטגיה כדי לפצות על אובדן ההכנסות כתוצאה מרכישת מתחרתה של החברה על ידי סיסקו. רביב אומר עוד כי בכוונתו להמשיך ולהצעיד את החברה לעבר צמיחה תוך ניצול המגמות בתחום בו פועלת החברה - שיחות וידאו.

את הרבעון סיימה רויז'ן עם הפסד של 4.4 מיליון דולר, או 22 סנט למניה. על בסיס non-GAAP הציגה החברה הפסד של 600 אלף דולר. ההפרש בין הרווח הנקי לפי GAAP לרווח הנקי פי non-GAAP נובע מרכישת אאטרה, אותה ביצעה ברבעון הרביעי.

רדויז'ן צופה ברבעון השני הכנסות של 22 מיליון דולר והפסד נקי של מיליון דולר, או 5 סנט למניה. על בסיס non-GAAP מעריכה החברה רווח נקי של 100 אלף דולר.

את הרבעון הנוכחי מסיימת רדויז'ן שבקופתה 123.4 מיליון דולר במזומן ושווי מזומנים, שערכם 6.23 דולר למניה רגילה.

תגיות