אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התמ"ת מתמתג: עשרה משרדי פרסום יתמודדו במכרז צילום: אורי פורת

התמ"ת מתמתג: עשרה משרדי פרסום יתמודדו במכרז

בין המשרדים שיתמודדו על תקציב של כמיליון שקל חברת דיזיין אנד שוט שחברה לקבוצת הפרסום דרורי שלומי ולפאר&לוין תקשורת; משרד שרף תקשורת ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי

03.05.2010, 10:24 | רון גרנות

עשרה משרדי יחסי ציבור ופרסום הגישו את מועמדותם למכרז המיתוג של משרד התמ"ת. המכרז פורסם באמצע פברואר, ומשרד התמ"ת יחליט מי הוא הזוכה ביוני.

המשרדים יתמודדו על תקציב של יותר ממיליון שקל. לפי המכרז, מדובר על כ־9,000 שעות ייעוץ שיחולקו במשך שנה, עם אפשרות הארכה לשנתיים נוספות. תעריף החשב הכללי, שמתקצב את המכרז, נע בין 170 ל־250 שקל לשעה.

עם המשרדים נמנים חברת דיזיין אנד שוט שחברה לקבוצת הפרסום דרורי שלומי ולמשרד פאר & לוין תקשורת; משרד שרף תקשורת ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי; חברת ג'י.סי.אס בראשותו של אלי דוידוביץ'; חברת יוניק שיווק ופרסום של ניסים דואק וחברת קונספטיקה (מקבוצת פרסום באומן בר ריבנאי); משרד שיר & שפיצר של נפתלי שפיצר, בעלה של ציפי לבני; וקבוצת וילנאי לשיווק, שהגישה בקשה עם חברת יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי רובינס שטיינמץ.

תגיות