אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שוק החלב: 10 מיליון שקל יושקעו לקראת שבועות

שוק החלב: 10 מיליון שקל יושקעו לקראת שבועות

בשבוע שלפני החג מזנק מחזור המכירות של קטגוריית מוצרי החלב ל־240 מיליון שקל, לעומת 160 מיליון שקל בשבוע רגיל

04.05.2010, 10:27 | מיכל תוסייה כהן

חג השבועות מסמן נקודת שיא במלחמה בין יצרניות החלב על מדפי הגבינות: בשבוע שלפני החג מזנק מחזור המכירות של קטגוריית מוצרי החלב ל־240 מיליון שקל, לעומת 160 מיליון שקל בשבוע רגיל. תנובה הודיעה שתשקיע לקראת החג השנה 3.5 מיליון שקל לקידום מוצרי החלב שלה, שיתבססו על מארזים מוגדלים עם תוספת של 20%–10% בחינם. טרה תשקיע כ־3 מיליון שקל בפעילות לחג השבועות, שתכלול השקת מוצרים חדשים וכן קמפיין טלוויזיה ופעילות קד"מ.

בשטראוס מסרבים לחשוף את היקף ההשקעה המדויק לקראת החג ובמהלכו, אך סביר להניח שישקיעו סכום דומה לזה של יצרניות החלב המתחרות. מישל בן וייס, מנכ"ל תשלובת החלב של הקבוצה, הודיע על השקת עשרה מוצרים חדשים לכבוד החג, לצד אפליקציית אייפון למתכונים, לרבות רעיונות וטיפים לקראת ארוחת החג.

היקף שוק החלב בישראל מוערך ב־7.3 מיליארד שקל בשנה. תנובה מובילה את שוק מוצרי החלב עם נתח שוק של כ־58.7% ב־2009, שטראוס עם נתח שוק של 22.8%, טרה עם 8.3%, ואחרים - 10.2%.

תגיות