אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
20 חברות ישראליות ישתתפו בסדרת מפגשים עם ענקיות הסלולר באירופה צילום: אוראל כהן

20 חברות ישראליות ישתתפו בסדרת מפגשים עם ענקיות הסלולר באירופה

משלחת המורכבת ברובה מסטארט-אפים מתחום הסלולר תצא "לרוד-שואו" באירופה, במטרה להיחשף לתשע מפעילות סלולר מהגדולות באירופה, המייצגות 200 מיליון משתמשים

05.05.2010, 10:05 | אסף גלעד

20 חברות ישראליות, מרביתן חברות סטארט-אפ, ייצאו בימים הקרובים לאירופה ל"רוד-שואו", סדרת מפגשים שנועדו לחשוף אותן לתשע מפעילות סלולר מהגדולות באירופה, בהן טלפוניקה; החברה הבת O2, שרכשה לאחרונה את ג'ג'ה הישראלית; אורנג' צרפת; טלקום איטליה; וודאפון בריטניה; ובואיג הצרפתית (Bouygues), חברות המייצגות ביחד יותר מ-200 מיליון מנויים באירופה.

"כתוצאה מהשינויים שמתחוללים כיום בשוק התקשורת והלחץ של שחקני האינטרנט על מפעילי התקשורת לסוגיהם, מפעילות הסלולר מחפשות אחר פתרונות טכנולוגיים", אמר ל"כלכליסט" איל רשף, מנכ"ל ארגון IMA (איגוד המובייל הישראלי) המוביל את המשלחת. "הרבה שנים לא חשנו כזה עניין במוצרי תקשורת ישראליים", הוסיף.

סיריל גוטין, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בואיג, מפעילה המחזיקה ב-17% מנתח שוק הסלולר בצרפת, סיפר כי חברות הסלולר מתעניינות בעיקר בטכנולוגיות המאפשרות לנטר את תעבורת המידע ברשת הסלולרית, כחלק מהיערכותן לזינוק הצפוי בשימוש באינטרנט הסלולרי, וכן בשירותי תמיכה מרחוק למכשירי קצה.

החברות הישראליות שישתתפו במפגשים הן: מובייל מקס, מישר, וואיוסופט, רדוור, פלאש נטוורקס, אלוט, טלמסג', קומיוניטייק, אופטיווי, טריפליי, WeFi, TTI , טופקריפטו, סלברייט, אובו, אמימון, איי.פי. גאלרי, מובלין, טיוינצ'י, ואידומו.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
למגיבים 1 ו2
לסטרטאפים צעירים ורעבים אין ברירה אלא ללכת לכנסים כאלה, וגם לנסות להגיע ל GSM וכו'. המזל הוא שבאמת העולם הולך לכיוון של APP STORES ויוציא את הכח מידיהן של המפעילות, לפחות בכל מה שקשור לאפליקציות ושרותים אפליקטיביים. ברור שמי שירצה עדיין למכור מערכת פנימית לחברת סלולר יצטרך לסבול כהוגן. אני היתי בסטרטאפ בתחום האפליקציות, והשינוי שעובר בתחום של APP STORES של היצרנים הוא מבורך עבור חברות כמו החברה שעבדתי בה.
מושון , חולון  |  05.05.10
2.
כל הכבוד ל IMA !
דווקא מהיכרות ארוכת שנים עם הארגון דווקא מהצד של הסטארט אפ, אני רואה הרבה פירות לעמל הזה. אם לא היו פירות, החברות לא היו ממשיכות להצביע ברגליים ולהצטרף ל IMA. הם עושים עבודת קודש ובאמת מייצרים לידים. ראיתי את זה קורה בעיניים יותר מפעם אחת... ליד הופך לפיילוט ומשם לעיסקה. בהצלחה!
עדי , תל אביב  |  05.05.10
1.
מפעילי טלקום לא קונים היום דבר מסטארטאפים וזה המצב כבר כמה שנים
אייל אדם נהדר ומוכשר והארגון שלו עושה עבודת קודש, אבל הגיע הזמן לשנות מיצוב - לא עוד הסתערויות על החומה הסינית של מפעילים שבמקרה הטוב אחרי שנה+ של אוואלואציה יקרה ומתישה יסכימו לחתום על הסכם חלוקת הכנסות בתנאים גרועים. חברות ישראליות רבות ומצוינות מצאו את סופן בדרך זו. העולם עובר לעסקאות ישירות , כשבקצה אחד אפל/גוגל ודומיהם ובקצה השני צרכן הקצה, וראוי ונכון היה שארגון טוב כמו ה-IMA יכיר בזה ויעביר את משקלו לכיוון זה במקום להמשיך שנה אחרי שנה במפגשים עם מפעילים עבשושיים וסרבנים.
אייל חי בשנת 2000  |  05.05.10