אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ענקית אבטחת המידע AVG רוכשת 20% מזבנג הישראלית צילום: אביר סולטן

ענקית אבטחת המידע AVG רוכשת 20% מזבנג הישראלית

התוכנה של Zbang.it מאפשרת לנהל את רוב הפעילות ברשת בחלון אחד. בעקבות העסקה, המוערכת בכמה מיליוני שקלים, AVG תפנה את לקוחותיה לשירות של זבנג, ותספק לו מערך אבטחה

05.05.2010, 14:49 | אסף גלעד

ענקית אבטחת המידע האמריקאית ויצרנית תוכנות האנטי-וירוס החינמיות AVG רכשה 20% מחברת הסטארט-אפ הישראלית זבנג (Zbang.it), סטארט-אפ צעיר שפיתח תוכנה המאפשרת למשתמשים לנהל את מרבית הפעילות שלהם ברשת - כגון שליחת מיילים או שיטוט בפייסבוק - בחלון אחד.

על פי ההערכה, AVG השקיעה כמה מיליוני דולרים עבור חלקה בחברה, שעד כה התקיימה ממימון עצמי מכספם של מייסדי החברה, עידן אפלבוים, יוצא Yahoo, כפיר אנקורי ונועם ברקל. ההשקעה נעשתה כחלק מהאסטרטגיה של AVG לצאת מתחום האנטי-וירוס ולענות על צורכי אבטחת מידע של יישומים חדשים יותר, כגון סביבות עבודה משותפות מבוססות ענן.

Zbang.it היא תוכנה הניתנת להורדה למחשב האישי, ומאפשרת למשתמש לנהל ממקום אחד את חשבונות הפייסבוק, הטוויטר, הג'ימייל, מסמכי הגוגל-דוקס וה-Drop.io שלו, ולשתף אותם עם אחרים. כך למשל, התוכנה מאפשרת לשלוח תמונה לכל החברים המנויים בפייסבוק, בטוויטר או דרך אנשי הקשר של חשבון המייל האישי.

בעקבות העסקה תיהנה Zbang.it ממערך ההפצה הרחב ש-AVG תספק לה החל מחודש יולי, ותפנה את 110 מיליון המשתמשים שלה גם ליישום של זבנג. זבנג תספק את היישום עצמו, ו-AVG תספק לו מערך אבטחת מידע ליישום.

מודל ההכנסות של החברה מבוסס בעיקר על affiliation, כלומר הכנסה מהפניית גולשים לשירותים שונים. למשל, זבנג עשויה לקבל עמלה מכל שירות, דוגמת Linkedin או Drop.io על כל גולש שהיא מפנה אליהם. בעתיד, תשקול החברה ערוצי הכנסה נוספים כמו שירותי פרימיום או פרסום. את זבנג, הנמצאת כיום בשלב בטא, הורידו כ-1,000 משתמשים, ובחודש יולי החברה מתכננת להשיק את התוכנה לקהל הרחב. בזבנג מתחרים שירותי אגרגציה נוספים כגון Mailsuite ו–Threadsy. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה