אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
היבואנים נלחמים בגזירות: מוזילים את הביטוח על רכב דו גלגלי

היבואנים נלחמים בגזירות: מוזילים את הביטוח על רכב דו גלגלי

היבואנית עופר אבניר תציע הנחה של עד 40% על פוליסת ביטוח חובה ותרחיב את האחריות על קטנועים תוצרת טיוואן; מסירות הדו גלגלי נפלו ב-38% מאז פרסום הרפורמה בביטוח

05.05.2010, 18:27 | שרון ביידר

הירידה החדה במסירות אופנועים וקטנועים מובילה את היבואניות המובילות להעניק הנחות בפרמיות הביטוח, ולהרחיב את מסגרת האחריות לדגמים פופולאריים. היבואנית עופר אבניר הודיעה היום (ד') על מהלך משותף עם סוכנות הביטוח תמוז, בו יוצעו ללקוחות פוליסות ביטוח חובה בהנחה של עד 40%.

הסיבה העיקרית ליוזמה זו היא נפילה של כ-38% במסירות כלי רכב דו גלגלי מאז פרסום הרפורמה בביטוח החובה שגרמה לזינוק במחירי פוליסות ביטוח החובה לרוכבים על רכב דו גלגלי.

ההנחה ללקוחות עופר אבניר באה לאחר מהלך מוצלח של היבואנית מטרו, שמעניקה אפשרות לרכישת פוליסת ביטוח מוזלת באמצעות סוכנות הביטוח אודי דגן. בשונה ממבצע זה, המבצע של עופר אבניר מיועד גם לנהגים צעירים יחסית להנות מההוזלה. צעיר בן 24, בעל 4 שנות ותק, ללא הרשעות או תאונות, ישלם על פוליסת ביטוח החובה שלו 4,689 שקל, במקום 5,842 שקל.

במסגרת המבצע של מטרו רוכב קטנוע בנפח 250 סמ"ק, בן ,25 ללא תביעות ב- 3 השנים האחרונות, ישלם 2,892 שקל במקום 4,197 שקל. 

אחריות של שנתיים על קטנועים מטיוואן

במקביל להוזלה של מחירי הביטוח ללקוחות, הכריזה היום עופר אבניר על הרחבת האחריות לשנתיים גם לקטנועי קימקו בנפח של 125 סמ"ק. מטרו, יבואנית סאן יאנג, הכריזה על מהלך דומה בחודש שעבר.

קטנועים בנפח של עד 125 סמ"ק מהווים כמחצית משוק הרכב הדו גלגלי בישראל. מתחילת השנה נמסרו 2,114 כלים כאלה מתוך 4,150 כלי רכב דו גלגליים שנמסרו מתחילת השנה. קטנועים מטיאוון מהווים בישראל 74% מכלל שוק הרכב הדו גלגלי. מותג סאן יאנג, שמייבאת לישראל חברת מטרו, תופס את נתח השוק הגדול ביותר עם 42.5%, ומותג קימקו, שמייבאת עופר אבניר, תופס את נתח השוק השני עם 31.5%.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
תגובה ל -7
אני למדתי להאשים רק את בבועתי במראה. כשאתה אומר "כולם שודדים במדינה הזאת" אתה צודק, אבל אני לא בטוח שתאהב את מה שיש לי לומר. - אנחנו אשמים - אף לא אחד "אחר"... אם ה "עמך", בתקופת משבר חובק עולם שלא היה כמותו, קונה בישראל הענייה דירה מתפוררת במעל 2 מיליון שקל ללא חנייה ומעלית, ולמרות שאין חניה, רץ לקנות גם מכוניות חדשה ב 150,000 ש"ח שאין לו - ***הוא זה שמביא על כולנו את האסון*** לך למראה..לפחות כך תעשה את חלקך - כמוני.
משה  |  07.05.10
5.
בדיחה
תיכוניסט, חייל, חייל משוחרר, סטודנט, אדם עובד (שכיר) ופנסיונר רוצים לקנות קטנוע 125 סמ"ק ועכשיו ברצינות: הפתרון שאמור להיות הזול ביותר להתניידות ללא קשר לתחבורה ציבורית צריך להיות בדמות של קטנוע עם מנוע צנוע בנפח 125 סמ"ק בעלויות נמוכות כך שיעודד את רכישת הכלים ואת הנלווים להם (קסדה, ביגוד, מנעול, טיפולים שוטפים) האבסורד: הדרך הזו אכן הזולה ביותר אך היא במונחים אבסולוטיים היא יקרה היא מהווה נתח יקר מידי משכרם של כל אחד מאלה שהזכרתי הפתרון צריך לבוא בביטוח של אדם כאשר מדובר בקטנוע (ולא כלי רכב) הפרמיה תהיה תלויה בעברו על הרוכב וכך הפרמיה תהיה תוספת לפרמיה קיימת במקרה של מי שנוהג ברכב במקביל וככל שיהיו יותר קטנועים, כך אני סבור יהיו פתוח תאונות קטלניות
מיכאל , רמת השרון  |  06.05.10
4.
כמה הגיוני המצב הזה?
שלסטודנט חיילמשוחרר ועוד תלמידי תיכון רבים המתקשים לעמוד בתשלומי הביטוחים ונאלצים לוותר על הנוחות וכן דווקא זה לא בסדר כי לא כל דבר שהוא בגדר מותרות מעיד על עצמו כזניח הסטודנט החייל החייל המשוחרר ותלמידי התיכון לא חייבים לוותר ואל לנו לגרום להם לכך כי מהי איכות חייהם של האנשים בלעדיי המותרות. מי חשב על הוזלת הביטוחים והכללת אותם החלשים בהוזלות העיקר להגיד עשינו הוזלנו יצאנו ידי חובה השאלה היא באיזה נתח אוכלוסייה נגעתם ולמי באמת עזרתם למי שהזדקק לעזרה או למי שסתם שמח לקבל אותה.
סטודנט עלוב , תל אביב הדחוקה  |  06.05.10
לכל התגובות