אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רמי לוי: נמכור לתל אביבים דרך האינטרנט עד שנפתח שם סניף צילום: יובל חן

רמי לוי: נמכור לתל אביבים דרך האינטרנט עד שנפתח שם סניף

במהלך כנס קמעונאות של ארנסט אנד יאנג הבטיח לוי כי המכירה באתר האינטרנט תיעשה במחירים הזהים לאלה שבסניפי הרשת

09.05.2010, 18:57 | מאיה זיסר

"השוק הישראלי רווי במותגים. יש יותר מדי שטחי מסחר שדומים אחד לשני, חד־גוניות ואי־התאמה לסביבה. הקניונים היום הם שיממון קונספטואלי", כך אמר רוני אירני, יו"ר ומנכ"ל משותף בקבוצת אלשרד, המחזיקה בין השאר בפקטורי 54 ,דיזל ליוויס מיס סיקסטי ואחרים, בכנס הקמעונאות השנתי של פירמת ראיית החשבון ארנסט אנד יאנג.

על דבריו של אירני התרעם מנכ"ל מליסרון משה רוזנבלום, שישב בקהל: "עולם הקניונים מוביל וימשיך להוביל. עם כל הכבוד לשטחי מסחר ברחוב, בישראל אין שטחי מסחר גדולים דיים ואין די פתרון לבעיות החניה שבערים. הרחוב הוא אלטרנטיבה, אך לא בישראל של היום".

סולי סקאל, יו"ר סקאל, הסביר מדוע הקבוצה עזבה את הזירה האינטרנטית: "הצרכן מצפה למצוא באינטרנט מחירים הרבה יותר זולים. לכן, המכירה באינטרנט מתאימה יותר למי שמפעיל אתרים ומכוון לרווחיות נמוכה".

במהלך הפאנל המשתתפים דנו בנושא המיתון והשפעותיו, אך לא הצליחו להסכים ביניהם האם בכלל קיים מיתון.  "המשבר ימשך, רואים את זה בכל העולם. המותגים החזקים ,בעלי ערכים והיסטוריה יישארו, ואילו אלה שאינם מזוהים ואינם חזקים לא זולים ולא יקרים ,לא ישרדו" אמר אירני.

רמי לוי: נמכור לתל אביבים דרך האינטרנט עד שנפתח שם סניף

בפאנל בנושא שיווק מוצרי הצריכה, ציין רמי לוי כי המכירה באתר האינטרנט של רמי לוי שיווק השקמה תיעשה במחירים הזהים לאלה שבסניפי הרשת, "זאת בניגוד למתחרים שלנו שמוכרים דרך האינטרנט במחירים גבוהים יותר".

לדבריו "נמכור לתל אביבים דרך האינטרנט עד שנפתח שם סניף".

כשנשאל לוי האם מחיר השליחויות יעלה שקל אחד, בדומה למבצעים המזוהים עם לוי, התחמק מהשאלה. עוד אמר לוי כי רשת השיווק החלה הרשמה לכרטיס מועדון בשבע מהחנויות שלו וגייסה 50 אלף לקוחות. "כשנסיים את ההרשמה בכלל הרשת, נגייס יותר מ־120 אלף לקוחות ונשיק את כרטיס המועדון".

"אנחנו מתכוונים לשתף פעולה עם סונול וחברי המועדון של הקבוצה יקבלו הטבות בסונול", אמר רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן, שדיבר על רשת המזון החדשה של הרשת, cost 365, וחזר על ההבטחה כי בכוונת הקבוצה לפתוח בבת אחת 20 סניפים ברבעון 2012.

תגיות