אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדלר חומסקי עלו לשלב הסופי ב"אפי" עם שמונה מועמדויות צילום: גדי דגון

אדלר חומסקי עלו לשלב הסופי ב"אפי" עם שמונה מועמדויות

משרד ראובני פרידן הכניס חמש עבודות לגמר, ומקאן אריקסון קיבל רק שלוש מועמדויות. גיתם עלה לגמר עם שתי מועמדויות באפי פלטינום מתוך שלוש בגמר

12.05.2010, 10:48 | מאיה זיסר ומיכל תוסייה־כהן

משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי הגיע למספר הגבוה ביותר של עבודות המועמדות לגמר תחרות האפי שעורך המי"ל (המרכז הישראלי לניהול): שמונה עבודות הן של אדלר, ושתיים מתוכן של משרד הפרסום טריו שבבעלות הקבוצה. אתמול הודיעה הנהלת התחרות על 28 העבודות שעלו לגמר מתוך 95 עבודות שהוגשו לתחרות. טקס הכרזת הזוכים יתקיים ב־11 ביולי 2010. את העבודות הגישו 18 משרדי פרסום, המייצגים 60 מפרסמים.

משרד הפרסום ראובני פרידן IPG נמצא במקום השני עם חמש עבודות שעלו לגמר, ולמשרד הפרסום גיתם BBDO יש ארבע עבודות בגמר. למקאן אריקסון יש רק שלוש מועמדויות בתחרות, על אף היותו אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל.

אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר חומסקי, אמר ל"כלכליסט": "אנחנו גאים במהלכים שהגיעו לגמר ומחויבים להמשיך להיות שותפים אסטרטגיים של הלקוחות שלנו לניצחונות שיווקיים". התחרות, שמודדת אפקטיביות בפרסום, מתקיימת בו־זמנית ב־40 מדינות.

נוסף על כך יחולקו הפרסים: אפי פלטינום על הוכחת אפקטיביות לאורך זמן; הגרנד אפי; אלוף האלופים ומהלך השיווק והפרסום של השנה. באפי פלטינום היוקרתית עלתה גיתם לגמר עם שתי מועמדויות, מתוך שלוש שעלו לגמר. הזוכים ייבחרו על ידי חבר שופטים שכולל 73 חברים, ובהם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים וכן אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר.

תגיות