אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בבילון מקטינה החשיפה לגוגל: במו"מ עם יאהו צילום: אוראל כהן

בבילון מקטינה החשיפה לגוגל: במו"מ עם יאהו

בסוף יוני צפוי לפוג הסכם שיתוף הפעולה בין החברה שבשליטת נועם לניר לגוגל - הלקוחה הגדולה והמהותית שלה

13.05.2010, 07:26 | שניר הנדלר

חברת בבילון מנהלת בימים אלה מו"מ עם חברות האינטרנט הגדולות יאהו ו־IAC, מפעילת שירות ASK, לצורך הקטנת החשיפה לגוגל - כך נודע ל"כלכליסט". בסוף יוני צפוי לפוג הסכם שיתוף הפעולה בין בבילון שבשליטת נועם לניר לגוגל, הלקוחה הגדולה והמהותית שלה - שאחראית ל־62% מהכנסותיה בתחום השיווק והפרסום. שאר הכנסותיה של בבילון בתחום זה מגיעות ממיקרוסופט, אינפוספייס ומספקים נוספים.

פעילות הליבה של בבילון כוללת שיווק ופרסום באינטרנט - שירות חיפוש משולב תרגום ומכירות תוכנה ושירותים כדוגמת תוכנת תרגום, תוכנת אחזור מידע ארגוני ועוד.

את הרבעון הראשון נעלה בבילון עם זינוק של 26% בהכנסות (לעומת הרבעון המקביל) ל־24.2 מיליון שקל. עיקר העלייה נובע מהצמיחה בהכנסות מגזר השיווק והפרסום באינטרנט שעלו ב־109% ל־9.6 מיליון שקל וממכירות תוכנה ע"י מוקד המכירות של החברה. הצמיחה בהכנסות בתחום השיווק והפרסום באינטרנט הביאה גם לעלייה של 30% ברווח הגולמי, שהסתכם ב־21.9 מיליון שקל.

 , צילום: אוראל כהן צילום: אוראל כהן  , צילום: אוראל כהן

הרווח הנקי של בבילון הסתכם ב־2.9 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 8.4 מיליון שקל ברבעון המקביל, אז נהנתה מהטבת מס של 4.2 מיליון שקל. תזרים המזומנים השוטף הסתכם ב־8.7 מיליון שקל. בבילון צופה המשך צמיחה בהכנסות וברווחים, הן ממכירות התוכנה והן מהפרסום והשיווק באינטרנט. מי שעשויה להינות מהצמיחה הצפויה אם אכן ייצלח המו"מ היא הראל השקעות, שהפכה אתמול לבעלת עניין בחברה.

 

מבבילון סירבו להגיב לדברים.

תגיות