אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אל על דוחה את השקת הקו לאיסטנבול צילום: בלומברג

אל על דוחה את השקת הקו לאיסטנבול

בחברת התעופה טוענים כי השקת הקו נדחית "מסיבות מבצעיות". גורם בענף טוען כי הסיבה לדחייה היא מכירות דלות: "אל על לא יכולה להתחרות בטורקיש איירליינס"

16.05.2010, 17:14 | יסמין גיל
אל על דוחה את השקת הקו לאיסטנבול מ-23 במאי ל-20 ביוני, "מסיבות מבצעיות", כך על פי הודעת החברה היום (א') לסוכני הנסיעות. מדובר בטיסה שאמורה להתבצע במטוסי חברת אטלס ג'ט הטורקית, בהמשך להסכם "קוד שייר" שנחתם בין הצדדים.

במסגרת ההסכם, אמורות לפעול חמש טיסות שבועיות בקו תל אביב-איסטנבול: בימים שני עד שישי, המראה ב-6:45 מתל אביב, ונחיתה ב-8:55 באיסטנבול, ובימים ראשון עד חמישי המראה ב-22:00 מאיסטנבול ונחיתה ב-23:55 בנתב"ג.

בחודש מרץ, בטקס החתימה על ההסכם, הודיעה אל על כי תחל להפעיל את הקו המדובר באפריל, אולם כעת כאמור, נודע כי זה יחל לפעול בסוף יוני. גורם בכיר בענף אמר היום ל"כלכליסט" כי הסיבה לדחייה היא מכירות דלות: "הטיסות פשוט ריקות. אל על לא יכולה להתחרות בטורקיש איירליינס בקו הזה. הרי רוב הנוסעים לאיסטנבול ממשיכים בכלל ליעדי המשך: למזרח הרחוק, לארה"ב או אפילו ליעדים אחרים בתוך טורקיה, ואל על לא יכולה להתחרות בזה. זו כבר הדחייה השלישית או הרביעית של השקת הפעילות".

מאל על נמסר בתגובה: "הטיסות לאיסטנבול נדחות מסיבות מבצעיות. אל על תספק חלופות לנוסעים שהזמינו כרטיסי טיסה".

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
רק הישראלי המכוער לא משתתף בחרם - משתינים עליו והוא אומר - גשם
למרות שאינני מתומכי אל על טוב עשו ולא משנה הסיבה שלא תפעיל את הקו לטורקיה מגיע להם שירגישו בחזרה איך זה להיות דחויים ללא סיבה כאשר זה יפגע בכלכלה שלהם הם יתחילו להשתפן למרות אחוז הישראלים הנמוך כביכול הישראלי מבזבז יותר מהארופאי או האמריקאי לכן הם שלחו משלחת של סוכני נסיעות לבכות שזו לא אשמתם ולנסות לצ'פר את התייר הישראלי הפרייר
hawk , מרכז  |  18.05.10
1.
התקורות של טורקיש נמוכות בהרבה משל אלעל והאופציות לשירות טובות יותר
התקורות נמוכות כי אלעל מפעילה צי מטוסים קטן מאוד בהשוואה לטורקיש ולכן כל כרטיס טיסה באלעל "זוכה" לתוספת תקורה גבוהה וע"י כך הכרטיס מתייקר ונהיה לא רלוונטי למי שטס בטורקיש. סיבה נוספת היא האפשרות לטיסות המשך עם טורקיש מאיסטנבול לכל נקודה בעולם וזה יתרון "מבצעי" ענק! בקיצור, אלעל, תתרכזו בקווים הקלאסיים. ואם אני הייתי מנכ"ל הייתי מחפש שת"פ עם חברות גדולות ולא עם אטלס ג'ט או כל מיני חברות שכאלה.
הילדון  |  16.05.10