אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלי זוגלובק: "אנו פועלים להפחתת עלויות ייצור טבעוף" צילום: אלעד גרשגורן

אלי זוגלובק: "אנו פועלים להפחתת עלויות ייצור טבעוף"

לדברי יו"ר זוגלובק, החברה פועלת להגיע להסכמים עם מגדלים נוספים ולהוריד את מחירי מוצרי העוף ללא אנטיביוטיקה. במקביל החברה משקיעה 4 מיליון שקל בהשקת הסדרה החדשה

24.05.2010, 09:46 | אורנה יפת

"טבעוף נהפכה לרווחית בחודשיים האחרונים. עד סוף השנה יגיע המותג למכירות של 36 מיליון שקל", כך אמר ל"כלכליסט" אלי זוגלובק, יו"ר חברת זוגלובק. לפני שנה רכשה זוגלובק את הזכות לשימוש במותג ובלוגו טבעוף - עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וזרזי גידול - תמורת 5 מיליון שקל. מאז הרכישה זוגלובק מנסה להגיע להסדר עם מספר רב של מגדלים, וכיום היא עובדת עם 13 מגדלים.

מותג טבעוף נמכר כיום ב־300 סניפים של רבוע כחול, שופרסל ועדן טבע מרקט, ובנקודות מכירה בודדות ברשתות פרטיות, ומהווה 5% בלבד ממכירות העוף. לדברי אלי זוגלובק, מחירם של המוצרים, הגבוה בעשרות אחוזים ממוצרי עוף אחרים בשל עלויות הגידול, הוא חסם בפני הצרכנים. "אנו עושים מאמצים להוריד את עלויות הגידול של העוף כדי להפחית את מחיר המוצרים לצרכן".

החברה השיקה סדרת מוצרי פרימיום בקטגוריית הנקניקים הארוזים - סדרת "דק דק דק", הכוללת ארבעה מוצרים שפרוסים בעובי של 0.6 מ"מ. זהו סגמנט חדש בישראל שמהווה 30% משוק הנקניקים הארוזים בארה"ב. זוגלובק תשקיע בסדרה יותר מ־4 מיליון שקל, והמוצרים יימכרו ב־17–15 שקל ל־150 גרם. "הסדרה החדשה תהיה יקרה ב־30% מהמוצרים באריזות 330 גרם", אמר סמנכ"ל השיווק דניאל שבתאי. במקביל אמר מנכ"ל החברה פיני קמרי כי בכוונת החברה להרחיב את הפעילות בצפון אמריקה כדי להגיע למכירות של כ־50 מיליון דולר בתוך שלוש־ארבע שנים.

תגיות