אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יאהו רכשה חברה לשירותים מבוססי מיקום מאינדונזיה צילום: בלומברג

יאהו רכשה חברה לשירותים מבוססי מיקום מאינדונזיה

לחברה האינדונזית רשת חברתית מבוססת מיקום, בדומה לפורסקוור, הפועלת ב-200 ערים

25.05.2010, 16:41 | אבנר קשתן
יאהו הודיעה היום על רכישתה של חברת קופרול, חברת תוכנה אינדונזית המפתחת רשת חברתית מבוססת מיקום המאפשרת למשתמשים לפרסם הודעות ותמונות ממכשירים סלולריים לחבריהם הנמצאים במקומות בילוי משותפים. פרטי העסקה וסכומה לא פורסמו.

המהלך תואם את האסטרטגיה הנוכחית של יאהו, הכוללת התרחבות מעבר לשווקים המפותחים של צפון אמריקה ואירופה, והתמקדות במדינות מתפתחות. בהודעה לעיתונות מסרה יאהו כי תרחיב את שירותיה של קופרול, הזמינים כעת בכ-200 ערים באינדונזיה, גם לשווקים חדשים. צעדים אחרים של יאהו, כמו הסכם שיתוף הפעולה עם נוקיה, נועדו גם הם להרחיב את פעילותה של יאהו במדינות מתפתחות ושווקים חדשים.

יאהו הביעה עניין בשירותים מבוססי מיקום כבר לפני כחודש, כשהגישה הצעה לרכוש את פורסקוור בסכום של כ-100 מיליון דולר, על פי דיווחים. פורסקוור נחשבת לרשת החברתית מבוססת-המיקום המובילה כרגע, אך היא צפויה לתחרות מצד פייסבוק, אשר תשלב שירותי מיקום ברשת שלה. אם תשלב יאהו את הטכנולוגיה של קופרול בשירותיה, הכוללים את שירות הדואר החינמי הגדול ביותר בעולם, היא עשויה להחשב כמתחרה גם היא בשוק המתעורר.

תגיות