אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הצלחה ישראלית מפתיעה בטקס פרסי FAB העולמי בלונדון צילום: אוראל כהן

הצלחה ישראלית מפתיעה בטקס פרסי FAB העולמי בלונדון

משרד שלמור־אבנון־עמיחי זכה בשלושה פרסים בתחרות. משרד BBDO ניו יורק זכה ברוב הפרסים

26.05.2010, 09:17 | שני ארז

משרד הפרסום שלמור־אבנון־עמיחי רשם השבוע היסטוריה ישראלית כשזכה בשלושה פרסים בטקס FAB (Food and Beverages Award) למותגי מזון ומשקאות. הטקס נערך זו השנה ה־12 בלונדון. לדברי המארגנים, התקבלו יותר מ־3,000 פניות למועמדות מעשרות מדינות.

מודעת "עד הטיפה האחרונה" לקטשופ היינץ של המשרד הישראלי פתחה את הערב עם זכייה בקטגוריית העיתונות המודפסת, שבה התמודדו גם משרד הפרסום פובליסיז לונדון, BBDO לונדון וגיתם BBDO ישראל עם מודעת פפסי מיני־מקס. המודעה של היינץ התמודדה גם בקטגוריות שלטי חוצות, פוסטרים ואמביינט וקטפה את הפסלון הזוכה.

מיצג "שולחנות ריקים" שערך המשרד לארגון לתת זכה בקטגוריית פרסום גרילה למטרות צדקה, והעלה את רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי לקבלת הפרס בפעם השלישית. "אנחנו עובדים קשה כל השנה, וערבים כאלה שווים את המאמץ", אמר עמיחי.

הזוכה הגדול של הערב היה משרד הפרסום BBDO ניו יורק, שהיה מועמד לעשרה פרסים וזכה בארבעה מהם. "אני לא רואה הבדל בין פרסום בתחום המזון והמשקאות לענפים אחרים", אמר ל"כלכליסט" ג'ון וולאש, סמנכ"ל בכיר ב־BBDO העולמית, "אבל יש התפתחויות ושינויים. לפני כמה שנים היתה בענף קטגוריה וחצי, והיום יש יותר מ־20 קטגוריות. זו צמיחה משמחת מאוד".

מה דעתך על השילוב של ניו מדיה בתעשייה?

"תעשיית המזון והמשקאות ללא ספק מאמצת בחום את האפשרויות של הניו מדיה, ולכן נראו הערב משרדים גדולים מאוד לצד משרדים קטנים עם תקציבים צנועים אך שיווק יצירתי ואגרסיבי".

מה לדעתך עושה פרסומת גדולה?

"אני אוהב לראות אסטרטגיה מבריקה עם הוצאה לפועל יצירתית. מה שמרשים אותי זה אם מישהו מצליח להצחיק את הקהל בתוך הקונטקסט של המותג".

ג'ניפר סקידג'ל, נציגת ליאו ברנט העולמית, אמרה ל"כלכליסט" כי היא אינה מסכימה עם השימוש במושג ניו מדיה: "מצחיק אותי שמשרדים מכריזים ששילבו את פייסבוק בקמפיין. זה כמו להתגאות בשילוב פרסומת בטלוויזיה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות