אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הצלחה לישראליות: קונדואיט וסולאר-אדג' מככבות בעולם צילום: יובל חן

הצלחה לישראליות: קונדואיט וסולאר-אדג' מככבות בעולם

סולאר-אדג', מפתחת פתרונות לאנרגיה סולארית, זכתה בפרס החברה המבטיחה של מגזין רד הרינג, בעוד קונדואיט, המאפשרת יצירה פשוטה של אפליקציות מבוססות דפדפן, היא מהאתרים הפופולרים ביותר בעולם על פי גוגל

29.05.2010, 09:48 | אבנר קשתן

מתחברים לכלכליסט בפייסבוק ויכולים לזכות באייפד

רצף של הצלחות לחברות ישראליות: מגזין העסקים רד הרינג בחר בחברת סולאר-אדג' (SolarEdge) הישראלית כזוכה בתחרות 100 Europe שלו, אשר בוחר מבין מאות חברות את המוצלחת ביותר על פי חדשנות טכנולוגית, יציבות כלכלית, איכות הניהול וביצוע האסטרטגיה האישית. סולאר-אדג' נבחרה מבין כ-200 חברות שנסקרו, ביניהן 13 חברות ישראליות נוספות, כגון 5minutes ו-Waze.

סולאר-אדג', שהוקמה ב-2006, מייצרת מערכות ניטור ובקרה לתאים פוטו-וולטאיים המשפרים את ניצולת האנרגיה של מערכי הקולטנים, לעתים עד 25% יותר, באמצעות ניטור פרטני של הקולטנים והתאמת המערכת לשינויים.

חברה ישראלית נוספת, קונדואיט (Conduit) לא זכתה בפרס, אך המספרים מדברים בעד עצמם: גוגל פרסמה בסוף השבוע את רשימת 1,000 האתרים הנצפים ביותר בעולם, על פי נתוני הפרסום של חברת DoubleClick שברשותה, על מנת לאפשר לחברות לתכנן את אסטרטגיית הפרסום שלהן. בעוד המקום הראשון שמור לפייסבוק, עם כ-570 מיליארד צפיות בחודש מ-530 מיליון משתמשים שונים (יוניקים), החברה הישראלית המובילה היא קונדואיט, הנמצאת במקום ה-29 עם 2 מיליארד צפיות מ-60 מיליון משתמשים ייחודיים.

קונדואיט נוסדה בשנת 2005, והיא מאפשרת לחברות להפוך את אתרי התוכן שלהם לאפליקציות מבוססות דפדפן, כולל שילוב של וידאו, תכנים אינטראקטיביים משחקים, וכל זאת באמצעות כלי העבודה המקוונים של החברה, שאינם דורשים ידע טכני נרחב. על פי נתוני החברה, כ-200 אלף יצרני תוכן משתמשים בפלטפורמה של החברה להפיץ את תכניהם.

תגיות