אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
LDI תשווק את מותגי מאטל בארץ צילום: עמית שעל

LDI תשווק את מותגי מאטל בארץ

LDI תשווק את המותגים של יצרנית הצעצועים הגדולה בעולם לחברות ישראליות, תמורת כ־5% מההכנסות. יוסי פוקס, בעלים משותף ומנכ"ל ב־LDI: נפתח קו אופנה וחנויות קונספט למותג ברבי, ונקדם את פישר פרייס

30.05.2010, 09:25 | מיכל תוסייה כהן

חברת LDI הישראלית, המייצגת מותגי ילדים, חתמה על הסכם זכיינות עם מאטל (Mattel), חברת הצעצועים הגדולה בעולם ובעלת מותגים כמו ברבי, פישר פרייס והוט ווילס. במסגרת ההסכם תשווק LDI את מותגיה של מאטל לחברות ישראליות, שישתמשו בה לייצור מרצ'נדייז בפעילותן בארץ ובחו"ל. חברות שירכשו את הזכות להשתמש במותגי מאטל ישלמו ל־LDI כ־12% מהכנסות המוצרים הממותגים, ומתוך סכום זה יועברו יותר מ־50% למאטל. נוסף על כך, LDI תייצג את מאטל בארץ בפן השיווקי והמשפטי.

יוסי פוקס, בעלים משותף ומנכ"ל LDI, מעריך כי בעקבות ההסכם יגדל מחזור המכירות של LDI ב־40–50 מיליון שקל. בענף מעריכים כי המחזור הנוכחי של החברה מגיע למאות מיליוני שקלים בשנה.

"אני מאמין מאוד במותגים של מאטל, ומחזר אחריהם כבר שנים", אמר פוקס בשיחה עם "כלכליסט". "לפני שנה פגשתי את סמנכ"לית השיווק של מאטל באירופה, רוזה סיזרס, בתערוכה בלאס וגאס. היתה בינינו כימיה מיידית, ונוצר קשר אישי. גם ל־LDI יש מוניטין טוב בעולם כחברה המתמחה בייצוג מותגים, ואחרי כמה שיחות החלטנו לחתום על זכיינות של המותגים שלהם בארץ".

פוקס חושף כי יש לו תוכניות רבות לקידום מותגיה של מאטל בארץ. למותג ברבי הוא מתכנן קו אופנה לילדות ולנשים עד גיל 30, שיימכר בחנויות פקטורי 54. נוסף על כך, הוא שוקל לפתוח חנות קונספט של ברבי שבה יוכלו ילדות ואמהות להתלבש כמו ברבי ולקבל טיפולי יופי. חנויות מסוג זה קיימות כיום בשבע מדינות.

גם במקרה של המותג פישר פרייס, פוקס אומר כי הוא מתכוון להפוך אותו למותג מוביל לגילאי 0–6 על ידי פיתוח מוצרים כמו נעליים לפעוטות שייקראו "צעד ראשון", וכן מוצרים נלווים לאמהות, כגון תיקים.

LDI, שנוסדה ב־1976, היא חברה בבעלות משותפת של פוקס (25%) וקבוצת מפל תקשורת (75%), שבבעלות תמי מוזס־בורוביץ' ונדב פלטי. החברה עוסקת בייצוג מותגי חברות, ובעיקר מותגי ילדים של חברות כמו האחים וורנר וקרטוּן נטוורק, ומותגים של מועדוני כדורגל כמו צ'לסי וריאל מדריד. בין השאר, החברה מייצגת בישראל את המותג הלו קיטי ודמויות קומיקס כגון באטמן וסופרמן.

החברה משווקת את המותגים בעיקר לייצור מוצרי מרצ'נדייז: צעצועים, בגדים, מוצרי טקסטיל, נעליים, תיקים, טואלטיקה, יומנים ומשחקי אינטרנט. החברה מייצרת בעצמה כ־15% מהמוצרים; ו־85% הנותרים מיוצרים על ידי 14 חברות שקיבלו מ־LDI את הזיכיון. 60% מסך הייצור משווק לחו"ל, ו־40% משווק לארץ.

LDI היא גם הבעלים (100%) של חברת התוכן הסלולרי יורופאן (Eurofun), שמייצגת בישראל שורה של מותגים בינלאומיים כמו דיסני וספורטס אילוסטרייטד בסלולר. היא אף בעלת השליטה (51%) בחברות יופקס ויופקס UK, המשווקות מוצרי קוסמטיקה. נוסף על כך, LDI מחזיקה ב־40% מחברת דורי מדיה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות