אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיתוג מחדש לפריגת בהשקעה של 10 מיליון שקל

מיתוג מחדש לפריגת בהשקעה של 10 מיליון שקל

הסלוגן החדש שנבחר הוא "פריגת־פותחים בחיוך". המהלך ילווה בקמפיין שיוביל משרד הפרסום JWT

07.06.2010, 09:24 | מיכל תוסייה כהן

חברת פריגת יוצאת במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של 10 מיליון שקל. המיתוג מחדש יכלול שפה תקשורתית חדשה שפותחה על ידי חברת המיתוג OPEN. המהלך ילווה בקמפיין שיוביל משרד הפרסום JWT.

מנהלת השיווק של פריגת, אורלי קליין, מסרה ל"כלכליסט" כי "בחברה החליטו כי יש לרענן את המותג כדי להעניק לו אחידות בכלל קטגוריות המוצרים שבהן הוא פעיל".

הסלוגן החדש שנבחר הוא "פריגת־פותחים בחיוך", במקום הסלוגן "הבחירה הטבעית", שהוביל עד כה את השפה התקשורתית של החברה. לדברי קליין, הסלוגן החדש נבחר לאחר שבפריגת זיהו שינוי במגמה הצרכנית. "היום הישראלים מחפשים בריאות של הנפש ולא רק בריאות גופנית", אומרת קליין.

המותג פריגת נמצא בבעלות החברה המרכזית לייצור משקאות (51%) שבשליטת מוזי ורטהיים ביחד עם הקיבוצים גבעת חיים איחוד וגבעת חיים מאוחד (49%). לפי נתוני סטורנקסט לרבעון הראשון של 2010, פריגת מחזיקה

ב־39.4% מנתח שוק המשקאות מבוססי הפרי, ספרינג מחזיק ב־17%, תפוזינה 16%, ג'אמפ 7.5% וקריסטל 11%.

תגיות