אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טבעול יוצאת בקו מוצרים חדש צילום: מיכאל קרמר

טבעול יוצאת בקו מוצרים חדש

תשיק מוצרים בשיתוף השף ארז קומרובסקי בהשקעה של 4 מיליון שקל

07.06.2010, 09:22 | מיכל תוסייה כהן

חברת תחליפי הבשר טבעול שבבעלות אסם הודיעה אתמול כי בכוונתה לצאת במהלך אסטרטגי, שבמסגרתו תשיק קו מוצרים חדש בשיתוף השף ארז קומרובסקי. מהחברה נמסר כי ההשקעה במהלך עומדת על 4 מיליון שקל. מנכ"לית טבעול עינת יוזנט־רביד העריכה כי המהלך יגדיל את מכירות החברה בכ־4%.

אסם הבינה כנראה שהחיבור בין מוצרי מזון פשוטים לשפים של מסעדות יוקרה הוא דרך טובה להעלאת המכירות. לפני כשנה השיקה אסם קו סלטים מוכנים של השף רפי כהן תחת המותג צבר. הקישור בין כהן למותג הסלטים הקפיץ את מכירות סלטי אסם ב־9%. כעת טבעול והשף קומרובסקי בנו יחד קו של שישה מוצרים שונים, אשר מבוססים על תורת הבישול הגלילי. "המהפכה שלנו כוללת חיבור בין טכנולוגיות מזון לשף, שינוי בקו הייצור כך שיאפשר שימוש בתבלינים טריים וכניסה לטרנד עולמי של שימוש בקטניות", אמרה יוזנט־רביד. "מדובר בשינוי נרחב שנועד ליצור שינוי בקטגוריה ולהוביל לצמיחה מחודשת".

חברת טבעול הוקמה ב־1985 על ידי חברי קיבוץ לוחמי הגטאות. ב־1995 רכשה אסם 50% מטבעול ויצרה את קבוצת טבעול. בתחילת 2010 השלימה אסם את רכישת מלוא הבעלות בטבעול. כיום טבעול מחזיקה בכ־63% משוק תחליפי הבשר בישראל ומשווקת את מוצריה ל־15 מדינות בעולם. מהחברה נמסר כי היקף המכירות השנתי שלה עומד על כ־400 מיליון שקל, כש־70% מהמחזור מגיע מיצוא.

תגיות