אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק מגיעה לעמוד הבית של יאהו

פייסבוק מגיעה לעמוד הבית של יאהו

יאהו תתחיל היום לבצע "אינטגרציה עמוקה" של פייסבוק בדפיה: המשתמשים יוכלו להיכנס לפייסבוק ישירות מדף הבית של יאהו, כמו גם מהמייל שלה. יאהו הגיעה לאחרונה להסכם דומה עם זינגה

07.06.2010, 11:00 | יוסי גורביץ
יאהו ממשיכה להשתלב במדיה החברתית: מהיום (ב') תבצע החברה מה שהבלוג טקראנץ' כינה "אינטגרציה עמוקה" של פייסבוק בדפיה.

על פי הודעת יאהו, הגולשים לאתריה יוכלו מעתה להיכנס לפייסבוק ישירות מדף הבית שלה, כמו גם מעמוד המייל שלהם ומיותר מעשרה עמודים מרכזיים נוספים. משתמשי יאהו יוכלו לקשר בין חשבון יאהו וחשבון הפייסבוק שלהם, ולשלוח עדכונים למכריהם בשתי הרשתות במקביל. יאהו מסרה עוד כי משתמשים היוצרים תוכן בשירותי יאהו – כגון שירות התמונות פליקר או חדשות יאהו – יוכלו לפרסם בקלות את התוכן הזה בפייסבוק.

טכנית, יאהו גדולה מפייסבוק – יש לה כ-600 מיליון משתמשים פעילים לעומת כ-450 מיליון משתמשי פייסבוק – אך בשנים האחרונות הבחינו ביאהו כי הגולשים מבלים פחות ופחות זמן באתרי יאהו ויותר זמן בפייסבוק. מטרת השילוב היא, בין השאר, לספק למשתמשי יאהו סיבה להישאר באתריה.

יצוין כי לפני כעשרה ימים הודיעה יאהו על הסכם דומה עם חברת המשחקים החברתיים זינגה, שעיקר פעולתה הוא בפייסבוק. במסגרת ההסכם, משתמשי יאהו יוכלו לשחק בכמה משחקים פופולריים של זינגה, כגון פארמוויל ו-Mafia Wars, בלי לעזוב את האתר.

מאז שמונתה קרול בארץ למנכ"לית יאהו, לפני כשנה וחצי, הפנתה החברה עורף לכמה תחומים שהובילה אותם בעבר – היא מכרה, למשל, את תחום החיפוש למיקרוסופט – והיא מנסה להפוך את החברה למובילה בתחום התוכן. עם זאת, כשנשאלה בארץ לאחרונה בכנס מהו החזון שלה ליאהו, היא התקשתה לגבש תגובה קוהרנטית. הבוסטון גלוב הגדיר את התנהגותה של יאהו תחת בארץ כ"הישענות גוברת והולכת על שותפויות תוכן" עם אתרים אחרים.

צעד נוסף של יאהו במדיה החברתית צעד נוסף של יאהו במדיה החברתית צעד נוסף של יאהו במדיה החברתית

תגיות