אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סגן נשיא דלתא: "אנו בוחנים מקרוב את הליך המיזוג של יונייטד וקונטיננטל" צילום: בלומברג

סגן נשיא דלתא: "אנו בוחנים מקרוב את הליך המיזוג של יונייטד וקונטיננטל"

פרי קנטרוטי, סגן נשיא בכיר בדלתא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמר את הדברים באירוע בתל אביב לרגל הגדלת הקיבולת של החברה בקו לניו יורק ב-39%

07.06.2010, 12:59 | יסמין גיל

"אנו בוחנים מקרוב את הליך המיזוג של יונייטד איירליינס וקונטיננטל. הניחוש שלי, שהם בחנו מקרוב את מה שאנחנו עשינו - ולמדו מזה", כך אמר הבוקר (ב') פרי קנטרוטי, סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת התעופה דלתא. הדברים נאמרו במהלך אירוע שנערך בתל אביב, לרגל הגדלת הקיבולת בטיסות החברה בקו ניו יורק-תל אביב-ניו יורק, בתחילת החודש.

"יש לנו יתרון של שנתיים עליהם", הוסיף קנטרוטי, בהתייחסו למיזוג של דלתא עם נורת'ווסט שהושלם באוקטובר 2009, "יחד עם זאת, נמשיך להיות מתחרים אגרסיביים".

דלתא החלה לטוס לישראל באפריל 2006 עם קו ישיר לאטלנטה, וב-2008 הוסיפה קו ישיר לניו יורק. כיום החברה מפעילה 14 טיסות שבועיות לכל כיוון: שבע מתל אביב לאטלנטה ושבע לניו יורק, ולהפך. בתחילת החודש הגדילה את הקיבולת בקו לניו יורק ב-39%, עם שינוי דגם המטוס: מבואינג 767-300 ל-‏747-400 - תוספת של 187 מושבים בכל טיסה.

"הגידול משקף את ההערכות שלנו לגידול בשוק וגם מאפשר לנו להישאר תחרותיים", אמר קנטרוטי. אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל, הוסיפה כי "באמצעות הפעלת מטוס הבואינג 747 אנו מסוגלים להכפיל גם את כמות משלוח המטען בין ישראל וארה"ב. הטיסה היומית לניו יורק תספק ללקוחות הקרגו שלנו את האפשרות לשלוח 12 טונות של מטען נוסף, וכן את הנוחיות שבמשלוח הייצוא שלהם ליותר מ-45 יעדי המשך".

הרשקוביץ הוסיפה, כי "המחירים שלנו יישארו תחרותיים, אנו ממשיכים להיות עם אוזן קשבת לצרכים של השוק". לגבי הבדל, אם קיים, בין המחירים שמציעה החברה באתר האינטרנט שלה ובין המחירים שמציעים סוכני הנסיעות, אמרה: "המחירים און ליין ובמכירה ישירה - זהים. יותר מ-90% מהמכירות שלנו הן דרך סוכני הנסיעות, ושיתוף הפעולה בין הצדדים ממשיך להיות הדוק. אנחנו לא מתחרים בהם".

תגיות