אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רנו סניק: הלקוחות זומנו למוסך לתיקון בטיחותי בבלם היד

רנו סניק: הלקוחות זומנו למוסך לתיקון בטיחותי בבלם היד

ל"כלכליסט" נודע שקבוצת קרסו, יבואנית רנו ניסאן זימנה עשרות בעלי רנו סניק 2 שיוצרו בשנים 2004-2005 לסור אל מוסכי היבואנית מחשש שבלם החניה האוטומטי יפעל בנסיעה

07.06.2010, 18:20 | תומר הדר

בעלי רנו סניק נקראים למוסך: ל"כלכליסט" נודע שקבוצת קרסו, יבואנית רנו ניסאן זימנה לאחרונה עשרות בעלים של רכבים מדגם רנו סניק 2 שיוצרו בשנים 2004-2005 לסור אל מוסכי היבואנית.

הסיבה, על פי תוכנו של מכתב אשר נשלח אל הלקוחות: "במהלך בדיקות האיכות בייצור נמצא שקיימת אפשרות שנדרש עדכון של מחשב בלם החניה האוטומטי ברכב. פעולה זו נועדה למנוע את הסיכון של הפעלת בלם החניה האוטומטי בנסיעה, העלולה לפגוע בבטיחות". התיקון עצמו אינו מורכב וכולל עדכון פשוט של מחשב הרכב.

עוד מדגישים אנשי קרסו בתוכנו של המכתב את האפשרות שהסניק התקול כביכול עשוי לא להיות בידיו של בעליו המקוריים. במקרה כזה מתבקש הלקוח שרכש את הרכב ושאליו נשלח המכתב להעביר את המכתב אל בעליו הנוכחיים של הרכב או לסירוגין ליידע את חברת קרסו בנושא.

כפי שנחשף לראשונה ב"כלכליסט" בימים אלה שוקדים אנשי משרד התחבורה על הקמתו של "מאגר ריקולים" שייתעד את כל המכוניות בישראל אשר נדרשו להגעה לריקול ולא עשו זאת. בבוא היום מכוניות אלה יהיו מנועות מביצועו של מבחן הרישוי השנתי.

מקרסו, יבואנית רנו, נמסר: "חברת קרסו מוטורס הוציאה לאחרונה הודעה ללקוחותיה אשר ברשותם רכבים משומשים מדגם סניק,שנת ייצור 2004/2005, במסגרת הודעה זו הלקוחות מוזמנים להגיע לאחד ממרכזי השירות המורשים הפרושים בארץ, לצורך שדרוג התוכנה אשר מותקנת ברכבם. הליך זה מטרתו לעדכן את תוכנת מחשב הרכב כפי שנהוג לעשות בכל תוכנת מחשב מעת לעת. במהלך השהות הקצרה במרכז השירות, יוכל הלקוח לבלות את זמנו בחדרי ההמתנה החדישים המצוידים בפינות קפה, כיבוד קל ונקודות אינטרנט".

תגיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
אפשר קצת להרגיע עם כל הקריאות האלה
טוב אז היה לטויוטה עניין - עכשיו כל חברה תקרא לריקול על כל שטות קטנה ויחוקקו חוקים שיחייבו את הנהגים להגיע למוסך ויופי יאללה כולם להסחף ביחד ... חצי מהריקולים שהיו כאן לאחרונה כולל זה האחרון של רנו (כלומר אולי ברגע זה כבר יצאו עוד כמה ריקולים ולא שמתי לב אז מתנצל) לא הצדיקו את ההגעה למוסך בטח שלא כותרות. עידכונים כאלה יכולים לחכות לטיפול תקופתי.
טוטו , האוטו  |  20.06.10
11.
האחריות מעל לכל
אומנם יש הרבה ריקולים בתקופה האחרונה אבל זה בסך הכל מלמד שיצרניות הרכב לומדות מטעויות ובמקרה זה מהטעות של טויוטה ולא לוקחות סיכונים מיותרים. בין אם זה ריקול או עידכון העיקר שיצרניות הרכב לוקחות אחריות ומודיעות בעוד מועד לנהגים לבוא ולסדר את מה שבעייתי. רנו נוהגים כאן באחריות בדיוק כמו כל החברות שעשו ריקול בחודשיים האחרונים .
יורם , אשדוד  |  14.06.10
לכל התגובות