אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קוקה קולה תשלם 715 מיליון דולר לזכויות הפצה של מותגי ד"ר פפר צילום: בלומברג

קוקה קולה תשלם 715 מיליון דולר לזכויות הפצה של מותגי ד"ר פפר

מוקדם יותר השנה שילמה פפסי 900 מיליון דולר להפצת חלק אחר ממותגי ד"ר פפר. ההסכם של קוקה קולה תקף ל-20 שנה

07.06.2010, 21:34 | סוכנויות הידיעות

קוקה קולה תשלם 715 מיליון דולר עבור הזכויות להפצת מותגי קבוצת ד"ר פפר סנאפל. הסכום יאפשר לחברה למכור מותגים כמו ד"ר פפר וקנדה דריי באיזורים מסויימים בארה"ב ובקנדה למשך 20 שנה, מסרה היום החברה מאטלנטה.

ד"ר פפר ניהלה את המגעים לחוזי ההפצה שלה עם קוקה קולה - יצרנית המשקאות המוגזים הגדולה בעולם - ופפסיקו במקביל, לאחר ששתיהן רכשו חברות ביקבוק.

פפסי שילמה השנה 900 מיליון דולר להפצת חלק ממוצרי ד"ר פפר. בפברואר האחרון קוקה קולה רכשה חטיבת ביקבוק בצפון אמריקה שהיתה קשורה אליה אך לא בבעלות. הסכם ההפצה החדש למעשה מחליף את זה שהיה לד"ר פפר עם חברת הביקבוק, עם סגירת העסקה בהמשך השנה.

ד"ר פפר מסרה, כי היא תחזיר לידיה את זכויות ההפצה של מותגי שוופס, קקטוס קולר ואחרים שהופצו על ידי קוקה קולה. חברת הביקבוק של קוקה קולה מפיצה כ-42% ממחזור המותגים של ד"ר פפר ופפסי מפיצה 39%.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות