אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הושק השואו רום של "ידיעות אחרונות" צילום: אוראל כהן

הושק השואו רום של "ידיעות אחרונות"

במקום הראשון: מודעת אופיס דיפו של גיתם BBDO

10.06.2010, 09:39 | כתב כלכליסט

"ידיעות אחרונות" משיק השבוע את פרויקט שואו רום (Show Room), שמטרתו לקדם פרסום פרינט קריאטיבי. כ־50 המפרסמים הנבחרים של "ידיעות אחרונות" ו־22 משרדי הפרסום שלהם הוזמנו להשתתף בפרויקט שיציג מדי שבוע במוסף "7 ימים" מודעת תדמית קריאטיבית חדשה.

מודעת פרינט של אופיס דיפו מודעת פרינט של אופיס דיפו מודעת פרינט של אופיס דיפו

המודעות, שנבחרו על ידי הלקוחות, יוצגו בשנה הקרובה בימי שישי במוסף "7 ימים".

במסגרת הפרויקט נערכה תחרות בין כל המודעות שהוגשו. השופטים היו סמנכ"לי הקריאייטיב של משרדי הפרסום המשתתפים בפרויקט.

הזוכים הוכרזו באירוע שערך "ידיעות אחרונות" לתעשיית הקריאייטיב והמדיה במועדון התיאטרון ביפו בתחילת השבוע.

בניקוד הגבוה ביותר זכתה המודעה "לפקידה. לבוס. לאשתו" של אופיס דיפו מבית היוצר של גיתם BBDO. ארבעת אנשי הצוות יטוסו לשבוע לניו יורק הכולל הופעה בברודוויי.

שני משרדים הגיעו לניקוד זהה במקום השני: גליקמן נטלר סמסונוב עם מודעת טוטו ווינר ("השבוע אני מביא אותה בפנטהאוס") ומקאן אריקסון עם מודעת ניו־פארם ("להיות מוכנה לכל אירוע"). הצוותים הזוכים קיבלו סוף שבוע בברלין.

עוד בעשירייה הפותחת: סופר־פארם, HOT, דלק מוטורוס ושטראוס של באומן בר ריבנאי, המשביר לצרכן ותנובה של מקאן, רנו של גליקמן נטלר סמסונוב ויוניון מוטורס של יהושע TBWA.

תגיות